• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту
  • Наукові роботи каф. АТМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту
  • Наукові роботи каф. АТМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Методика  визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту транспортних засобів

Автор
Савін, Ю. Х.
Митко, М. В.
Дата
2016
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. АТМ [438]
Анотації
hicles. In modern conditions is not always appropriate to create on each motor or auto service company all nomenclature production units to implement all kinds of works on maintenance and repair of vehicles. This requires considerable capital investments and the cost of maintaining production units, which increases the cost of work on MOT and repair of motor vehicles, cost of transportation and reduced competitiveness of enterprises in the market of auto service and transportation services. Consider the method of determining the expediency of creating production units of servicing and repair of vehicles, depending on the complexity and the cost of certain types of work in the enterprise, and also on cost of man-hours of these works on auto service enterprises that are nearby, the cost of delivery costs vehicles and their components for servicing and repair
 
В сучасних умовах не завжди є доцільним створювати на кожному автотранспортному або автосервісному підприємстві всю номенклатуру виробничих підрозділів з виконання усіх видів робіт з обслуговування та ремонту транспортних засобів. Це потребує значних капітальних вкладень та витрат на утримання виробничих підрозділів, внаслідок чого збільшується собівартість робіт з ТО і ремонту автомобілів, собівартість перевезень та зменшується конкурентоспроможність підприємства на ринку транспортних і автосервісних послуг. Розглядається методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів в залежності від трудомісткості та собівартості окремих видів робіт на підприємстві, а також від вартості нормо-години виконання цих робіт на автосервісних підприємствах, які знаходяться поруч, вартості витрат на доставку транспортних засобів та їх складових на обслуговування та ремонт
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41457
Відкрити
150379.pdf (1.718Mb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ