Підвищення ефективності управління запасами автосервісу прогнозуванням необхідної кількості запасних частин
Анотації
В роботі наведена методика прогнозування використання запасних частин на підприємствах автосервісу.Проведено експертне опитування фахівців підприємства, які відповідають за забезпечення підприємства
запасними частинами. Для оцінки ступеня впливу факторів, що впливають на потребу в запасних частинах,
розроблена анкета для оцінки впливів різного роду факторів на їх споживання. Проведено прогнозування потреби
в запасних частинах, на прикладі кульових опор. A methodology for forecasting the use of spare parts at car service enterprises are considered in the paper. An expert survey of the company's specialists, who are responsible for providing the company with spare parts, was conducted. To assess the degree of influence of factors affecting the need for spare parts, a questionnaire was developed to assess the influence of various factors on their consumption. Forecasting of the need for spare parts was carried out, using the example of ball bearings.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44166