Сучасні підходи до об’ємно-планувальних рішень ринкових комплексів, на прикладі міста вінниці
Анотації
Досліджено основні планувальні підходи та рішення, які потрібно враховувати, при розробці планів та генпланів ринкових комплексів. Розглянуто сучасні фактори та чинники, які впливають на формування планувальних рішень ринкових комплексів. Запропоновано алгоритм підрахунку площі ринкових комплексів. Виділено чотири основні властивості які необхідно врахувати при проектуванні ринкових комплексів, як одного з основних секторів громадських просторів. Запропоновано основні рекомендації щодо планувальних рішень ринкових комплексів. The main planning approaches and decisions that need to be taken into account when developing plans and masterplans of market complexes are explored. Modern factors and factors influencing the formation of planning solutions of market complexes are considered. The algorithm for calculating the area of market complexes is proposed. There are four main properties that need to be taken into account when designing market complexes as one of the main sectors of public spaces. The main recommendations for planning solutions of market complexes are offered. The main types of transport changes that must be considered when designing market complexes are explored.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44872