Організація роботи студентів на практичних заняттях з дисципліни «технологія будівельних робіт»
Анотації
У роботі висвітлюється авторський досвід використання інноваційних технологій в процесі вивчення дисципліни «Технологія будівельних робіт» в технічному ЗВО. Інноваційний підхід як найвищий ступінь креативного росту педагога є особливо актуальним для характеристики освітніх нововведень не тільки окремих педагогів, а, що є визначальним для нашого часу, цілих педагогічних колективів навчально-виховних закладів. Демонструється приклад практичного заняття з теми «Підготовка бетонних поверхонь під обштукатурювання». The author's experience of using innovative technologies in the process of studying the discipline "Technology of construction works" in technical universities is highlighted in the work. And the Innovative approach as the highest degree of creative growth of the teacher is especially actual for the characteristic of educational innovations not only of separate teachers, and that is defining for our time, the whole pedagogical collectives of educational institutions.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45859