Інноваційні технології навчання студентів у системі вищої освіти
Анотації
У статті розглянуто інноваційні особистісно-орієнтовані технології як ефективний засіб навчання студентів. Відмічено, що традиційних методів навчання недостатньо, а сучасні технології навчання забезпечують альтернативну модель зв’язку між викладанням і учінням. Визначено, що метою творчого заняття є створення студентами власного освітнього продукту. Охарактеризовано проблемне, розвиваюче, концентроване, продуктивне, поетапне, евристичне навчання. The article considers innovative personality-oriented technologies as an effective means of teaching students. It is noted that traditional teaching methods are not enough, and modern teaching technologies provide an alternative model of the link between teaching and learning. It is determined that the purpose of the creative lesson is to create students' own educational product. Problem-based, developmental, concentrated, productive, step-by-step, heuristic learning is characterized.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45995
Відкрити
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Аналіз та експериментальне дослідження методу безмодельного навчання з підкріпленням
Півошенко, В. В.; Кулик, М. С.; Іванов, Ю. Ю.; Васюра, А. С.; Pivoshenko, V. V.; Kulyk, M. S.; Ivanov, Yu. Yu.; Vasiura, А. S.; Пивошенко, В. В.; Кулик, М. С.; Иванов, Ю. Ю.; Васюра, А. С. (ВНТУ, 2019)Розглянуто сучасний метод машинного навчання, який має назву навчання з підкріпленням. У задачах, які розв’язуються на основі взаємодії, найчастіше непрактично намагатися отримувати приклади необхідної поведінки інтелектуального ... -
Open-source Data Science and Machine Learning course with Python
Kovenko, V. A.; Bogach, I. V.; Ibrahimova, L. V.; Богач, І. В.; Ібрагімова, Л. В. (ВНТУ, 2020)A new open-source course for those who want to start learning Data Science and Machine Learning is introduced in this article. The basic knowledge requirements, themes coverage, and inspiration behind creating ... -
Технологія дистанційного навчання
Кривіцька, В. В.; Прищак, М. Д. (ВНТУ, 2020)У роботі розглянуто історію виникнення технології дистанційного навчання. Визначено сутність, завдання, основні риси, а також переваги та недоліки дистанційного навчання. Проаналізовано основні технології дистанційного навчання.