Клієнт-серверне застосування для передбачення результатів спортивних змагань
Анотації
Розроблено алгоритм прогнозування результатів спортивних подій, з використанням якого дозволяє оптимізувати процес підбору подій, підвищуючи таким чином прибуток від ставок. Алгоритм реалізований у вигляді відповідного програмного забезпечення. Програмне забезпечення клієнтської та серверної частини було написано на мові програмування JavaScript. Щоб зберігати дані користувачів було обрано базу даних Firestore. Розроблений алгоритм був втілений на серверній частині проекту. На основі тестових даних було проведено
експериментальні дослідження. Для створення моделі машинного навчання з метою удосконалення зв’язку між
даними використано сервіс AutoML. В результаті, коефіцієнт кореляції було збільшено на 20%, а відсоток
повернених інвестицій у середньому збільшився на 15% і став позитивним. An algorithm for predicting the results of sporting events has been developed, using which it is possible to optimize the process of selecting events, thus increasing the profit from betting. The algorithm is implemented in the form of appropriate software. The client and server software was written in the JavaScript programming language. The Firestore database was selected to store user data. The developed algorithm was implemented on the server part of the
project. Based on test data, experimental studies were conducted. The AutoML service was used to create a machine
learning model to improve data communication. As a result, the correlation coefficient was increased by 20%, and the
percentage of return on investment increased by an average of 15% and became positive.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46021