Цифрова доступність в освіті: виклики та перспективи
Автор
Дембіцька, С. В.
Сіверт, І. І.
Dembitska, S.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У статті висвітлено проблематику цифрової доступності в освіті, зокрема виклики, які змушені долати освітні установи та студенти в умовах сучасного технологічного розвитку. Проаналізовано основні бар’єри, що заважають забезпеченню рівного доступу до освітніх ресурсів для людей з особливими освітніми потребами, як-то:недоступні платформи для онлайн-навчання, відсутність адаптованих навчальних матеріалів, а також недостатня обізнаність освітян щодо принципів доступності. Розглянуто, як ці проблеми впливають на освітній процес, що призводить до обмежень у здобутті якісної освіти широкими верствами населення. The article highlights the issues of digital accessibility in education, in particular the challenges faced by educational institutions and students in the context of modern technological development. The article analyses the main barriers that prevent equal access to educational resources for people with special educational needs, such as inaccessible online learning platforms, lack of adapted learning materials, and lack of awareness of accessibility principles among educators. The article considers how these problems affect the educational process, limiting the opportunities for the general population to receive quality education.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46177