• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Науково-технічна бібліотека
  • Публікації співробітників бібліотеки
  • JetIQ
  • View Item
  • Frontpage
  • Науково-технічна бібліотека
  • Публікації співробітників бібліотеки
  • JetIQ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Концептуальні основи професійної орієнтації навчання математики як інтеграційної основи для фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей

Author
Клєопа, І. А.
Ковальчук, М. Б.
Коломієць, А. А.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • JetIQ [457]
Abstract
У статті розглядаються концептуальні основи професійної орієнтації навчання математики як інтеграційної бази для фахової підготовки студентів технічних спеціальностей. Визначено чинники, якими зумовлена актуальність інтеграції у навчання математики в технічних закладах вищої освіти методик професійно орієнтованого навчання. Досліджено розроблену систему професійної спрямованості навчання математики як інтеграційної основи фахової підготовки студенів технічних спеціальностей, яка складається із цільового, теоретико-методологічного, змістового, організаційно-технологічного та діагностично-результативного блоків. З`ясовано, що дана система є ефективною за певних педагогічних умов (модифікація змісту математичної підготовки студентів інженерних спеціальностей на засадах професійної спрямованості навчання; застосування технологій алгоритмічного навчання у математичній підготовці майбутніх інженерів; упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання математики студентів інженерних спеціальностей; організація позааудиторної роботи студентів під час вивчення дисциплін математичного циклу) її реалізації. Установлено, що на рівень сформованості понятійного та технологічного складників курсу математики за мотиваційним критерієм впливає зміщення акцентів традиційного навчання математики в бік активного використання інформаційних технологій та ідей алгоритмізації. На покращення показників діяльнісного критерію впливає використання методів інформатики (алгоритмічна компонента), засобів комп`ютерної математики та інформаційних систем навчального призначення. Покращення показників когнітивного критерію відбувається шляхом зміни змістового наповнення курсу математики підготовки студентів технічних спеціальностей.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46521
View/Open
177465.pdf (392.0Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ