Корпоративний імідж та його вплив на лояльність клієнтів у логістиці
Автор
Боковець, В. В.
Тупчій, В. І.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- JetIQ [457]
Анотації
The importance of the corporate image in the formation of customer loyalty in the market of logistics
services is considered. The study shows how a positive company image can be a key factor in increasing
customer trust, attracting new customers and retaining existing ones. The main attention is paid to the
practical aspects of the formation of the corporate image and its impact on the company's
competitiveness. Розглянуто значення корпоративного іміджу у формуванні лояльності клієнтів на ринку
логістичних послуг. Дослідження показує, як позитивний імідж компанії може стати ключовим
фактором для підвищення довіри клієнтів, залучення нових замовників та утримання існуючих.
Основна увага приділяється практичним аспектам формування корпоративного іміджу та його
впливу на конкурентоспроможність компанії.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46539