Педагогічна майстерність і методи педагогічного впливу
Abstract
У даному дослідженні наголошується на необхідності активізації освітнього процесу шляхом привнесення у педагогічну діяльність передових інновацій науки і техніки, формування й удосконалення педагогічної майстерності протягом тривалого досвіду роботи, постійної роботи на засадах інновацій. У даному дослідженні аналізується, що методика педагогічного впливу складається з системи інструментів, які використовуються для педагогічної цілеспрямованої організації соціально-корисної діяльності студентів, які спрямовані на особистість студента та стимулюють їхню поведінку. Також інтерпретуються питання щодо того, як емоції від вирішення легких і складних завдань стають джерелом наснаги, що позитивно впливає на педагогічну діяльність, навички педагога в процесі навчання, досвід роботи, становище як фахівця, методи педагогічної дії, рівень оволодіння педагогічною технікою. This study emphasizes the need to intensify the educational process by introducing advanced innovations of science and technology into pedagogical activities, forming and improving pedagogical skills over a long period of experience, and constantly working on the basis of innovations. This study analyzes that the methodology of pedagogical influence consists of a system of tools used for the pedagogical purposeful organization of socially useful activities of students, which are aimed at the student's personality and stimulate their behavior. The author also interprets the questions of how emotions from solving easy and difficult tasks become a source of inspiration that positively affects pedagogical activity, teacher's skills in the learning process, work experience, position as a specialist, methods of pedagogical action, and the level of mastery of pedagogical techniques.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47105

