Розробка комп’ютерної гри Warium: інтелектуальна поведінка персонажів супротивника
Abstract
У комплексному дипломному проекті розроблено інтелектуальну поведінку персонажів супротивника для комп’ютерної гри Warium.
Обгрунтовано техніко-економічну доцільність розробки, виконано аналіз проблеми її створення, програмно реалізовано з проведенням тестування та доведено економічну ефективність розроблюваної інтелектуальної поведінки персонажів супротивника.
Отримані результати даного комплексного дипломного проекту можуть бути використані в області створення комп’ютерних ігор, під час розробки яких використовується інтелектуальна поведінка персонажів супротивника В комплексном дипломном проекте разработано интеллектуальное поведение персонажей противника для компьютерной игры Warium.
Обоснованно технико-экономическую целесообразность разработки, выполнен анализ проблемы ее создания, программно реализовано с проведением тестирования и доказано экономическую эффективность разрабатываемого интеллектуального поведения персонажей противника.
Полученные результаты данного комплексного дипломного проекта могут быть использованы в области создания компьютерных игр, при разработке которых используется интеллектуальное поведение персонажей противника. In the complex diplom project was developed intellectual behavior of the enemy characters for computer game Warium.
Grounded tehnic-economic feasibility of the development, the analysis of the problem of its creation, program implemented with testing and proven economic efficiency of intellectual behavior developed characters enemy.
The results of this comprehensive degree project can be used in the field of computer games in the development of intelligent behavior that use characters enemy.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10163