Роль диференційованого підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців
Author
Очеретний, В. П.
Ковальський, В. П.
Риндюк, В. І.
Бондарь, А. В.
Date
2008Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. БМГА [1547]
Abstract
Розроблена та запропонована організаційно-структурна модель існуючої диференціації навчання у вищих навчальних закладах. Встановлена питома вага нормативної та варіативної складової у змісті навчального плану підготовки фахівців інженерних спеціальностей.
Ефективність самостійної роботи студентів залежить від дотримання наступних вимог: якісне планування навчального процесу; дотримання Положення про організацію навчального процесу за кредитно-модульною системою (КМС); чітке дотримання графіків навчання, в яких передбачено виконання проведення запланованих заходів контролю знань студентів; визначення критеріїв контролю і оцінювання результатів самостійної роботи студентів (СРС), запровадження Європейської кредитно-трансферної системи та її ключових документів у вищих навчальних закладах.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11424