Гральний рушій unity як універсальний інструмент розробки roguelike-ігор.
Abstract
Алгоритмічна побудова 3D-ландшафту можлива двома методами. Перший метод включає в себе створення скрипта для використання вбудованого в гральний рушій редактора ландшафтів. Другий спосіб полягає в побудові сітки ландшафту (mesh). Даний метод дає ширший набір дій над ландшафтом, але є складнішим ніж перший: створення сітки включає побудову первинного мешу, подальше його розбиття на трикутники та написання шейдерів (це програма для одного із ступенів графічного конвеєра, що використовується в тривимірній графіці для визначення остаточних параметрів об'єкта чи зображення) для створеного ландшафту.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11660