Методика оцінювання і підвищення якості практичної підготовки студентів за технологією освоєння робітничої професії
Author
Мокін, О. Б.
Косарук, О. М.
Слободянюк, О. В.
Мізерний, В. М.
Мокін, Б. І.
Mokin, O. B.
Kosaruk, O. M.
Slobodianiuk, O. V.
Mizernyi, V. M.
Mokin, B. I.
Мокин, А. Б.
Косарук, Е. Н.
Слободянюк, Е. В.
Мизерный, В. Н.
Мокин, Б. И.
Date
2015Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Запропонована методика оцінювання і підвищення якості практичної підготовки студентів, що створена з використанням математичної моделі у вигляді нечіткої бази знань, синтезованої нами у двох попередніх статтях для прогнозування рівня кваліфікації, яку отримає кожний студент в результаті освоєння робітничої професії. This paper deals with the method of assessment and improving the quality of practical training of students created with the use of the mathematic model in the kind of fuzzy knowledge base, synthesized by the authors in two previous papers for the prognostication of qualification level, received by each student in the result of the mastering working profession to predict the level of skill that every student will receive as a result of the development of working profession. Предложена методика оценки и повышения качества практической подготовки студентов, созданная с использованием математической модели в виде нечеткой базы знаний, синтезированной нами в двух предыдущих статьях для прогнозирования уровня квалификации, которую получит каждый студент в результате освоения рабочей профессии.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12042
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/853