dc.contributor.author | Мокін, О. Б. | uk |
dc.contributor.author | Косарук, О. М. | uk |
dc.contributor.author | Слободянюк, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Мізерний, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Mokin, O. B. | en |
dc.contributor.author | Kosaruk, O. M. | en |
dc.contributor.author | Slobodianiuk, O. V. | en |
dc.contributor.author | Mizernyi, V. M. | en |
dc.contributor.author | Mokin, B. I. | en |
dc.contributor.author | Мокин, А. Б. | ru |
dc.contributor.author | Косарук, Е. Н. | ru |
dc.contributor.author | Слободянюк, Е. В. | ru |
dc.contributor.author | Мизерный, В. Н. | ru |
dc.contributor.author | Мокин, Б. И. | ru |
dc.date.accessioned | 2016-06-15T08:21:39Z | |
dc.date.available | 2016-06-15T08:21:39Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Методика оцінювання і підвищення якості практичної підготовки студентів за технологією освоєння робітничої професії [Текст] / О. Б. Мокін, О. М. Косарук, О. В. Слободянюк [та ін.] // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 1. - С. 177-186. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12042 | |
dc.identifier.uri | http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/853 | |
dc.description.abstract | Запропонована методика оцінювання і підвищення якості практичної підготовки студентів, що створена з використанням математичної моделі у вигляді нечіткої бази знань, синтезованої нами у двох попередніх статтях для прогнозування рівня кваліфікації, яку отримає кожний студент в результаті освоєння робітничої професії. | uk |
dc.description.abstract | This paper deals with the method of assessment and improving the quality of practical training of students created with the use of the mathematic model in the kind of fuzzy knowledge base, synthesized by the authors in two previous papers for the prognostication of qualification level, received by each student in the result of the mastering working profession to predict the level of skill that every student will receive as a result of the development of working profession. | en |
dc.description.abstract | Предложена методика оценки и повышения качества практической подготовки студентов, созданная с использованием математической модели в виде нечеткой базы знаний, синтезированной нами в двух предыдущих статьях для прогнозирования уровня квалификации, которую получит каждый студент в результате освоения рабочей профессии. | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | якість | uk |
dc.subject | практична підготовка | uk |
dc.subject | робітнича професія | uk |
dc.subject | математична модель | uk |
dc.subject | нечітка база знань | uk |
dc.subject | quality | en |
dc.subject | practical training | en |
dc.subject | working profession | en |
dc.subject | mathematical model | en |
dc.subject | fuzzy knowledge base | en |
dc.subject | качество | ru |
dc.subject | практическая подготовка | ru |
dc.subject | рабочая профессия | ru |
dc.subject | математическая модель | ru |
dc.subject | нечеткая база знаний | ru |
dc.title | Методика оцінювання і підвищення якості практичної підготовки студентів за технологією освоєння робітничої професії | uk |
dc.title.alternative | Method of assessment and improving the quality of practical training of students on technology of mastering working profession | en |
dc.title.alternative | Методика оценки и повышения качества практической подготовки студентов по технологии освоения рабочей профессии | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | [378+377]:519.6 | |