Організація ігрової діяльностідошкільників як методична проблема
Author
Клочко, Н. Л.
Klochko, N. L.
Date
2012Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. МЗ [507]
Abstract
В статье раскрывается организация игровой деятельности дошкольников как методическая проблема. Главная сущность понимания дидактической игры - это интегрированная система влияний, направленная на формирование у ребенка потребности в знаниях, активного интереса к тому, что может стать их новым источником , а также на формирование более совершенных познавательных навыков и умений. The article deals with organization of plaing activity of children under school age methodologicalproblem/ The main essence of understanding of didactic game is the integrated system of influences, sent to forming for the child`s requirement in knowledge, active interest in that can become their new source, and also on more perfect cognitive skills and abilities
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12843