Знання. Освіта. Освіченість - 2016: Недавні надходження
Відображеня елементи 41-60 із 63
-
Комбінаторика та розуміння як альтернативи сучасного пізнавального процесу
(ВНТУ, 2016)У доповіді автор протестує проти технологізації пізнання, що прямо веде до перетворення людини на агента технологічного процесу з перспективою подальшого виключення її із пізнавальної діяльності. На думку автора, сучасне ... -
Картина світу в контексті глобалізації соціального простору
(ВНТУ, 2016)У матеріалах розглядається глобалізація як головна тенденція світового розвитку, новий світопорядок, у якому функціонують нові суспільні цінності, формується новий індивід, нова система суспільної мотивації і просторової ... -
Зовнішнє оцінювання навчальних досягнень учнів: затрати і результати
(ВНТУ, 2016)Автор аналізує досвід впровадження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в Україні. На його думку, ЗНО є формальним перенесенням зарубіжних методик в українську освітню систему. Ігнорувались українські традиції і ... -
Значення сучасних англомовних дискусій щодо «сенсу в житті» для університетських філософських курсів
(ВНТУ, 2016)Автор наводить чотири аргументи на користь інтеграції у вітчизняні університетські курси з філософії сучасних англомовних дискусій про сенс у житті. У доповіді показано, що навіть дискусій останніх трьох років довкола ... -
Екологія людини в умовах інформаційного суспільства та новітніх технологій
(ВНТУ, 2016)У статті розглядається вплив інформатизації суспільного життя на стан довкілля, зокрема екологію людини. Ставиться мета привернути увагу до проявів негативного впливу інформатизації на екологію взагалі та екологію людини ... -
Екологічна антропологія та соціальна екологія: інтегративні напрямки практичної реалізації філософських спеціалізацій
(ВНТУ, 2016)The authors has examined integration and differentiation of scienses and humanitarian knowledge and the influence of revolutionary changes in some areas of scientific cognition, also formation of «society of knowledge». ... -
Гуманитарность – гуманистичность – человекомерность
(ВНТУ, 2016)Доклад посвящён перспективам гуманитаризации науки, осмысленной как её гуманизация: в эпоху постнеклассики даже строгое научное знание обретает черты знания мировоззренческого и ценностно насыщенного. Осознание ценности ... -
Впровадження сучасних інновацій у off–line освіті як системі і on–line освіті як мережі та їх роль у становленні нової парадигми освіти
(ВНТУ, 2016)У статті розглядаються сучасні інноваційні методології, методики та техніки які впроваджуються у off–line освіті як системі та on–line освіті як мережі. Доведено, що сама освіта, як система стала тим наріжним каменем, ... -
Взаємозв’язок науки і мистецтва: чи потрібне сучасному людству таке синтетичне знання?
(ВНТУ, 2016)В статті розглядається взаємозв'язок науки та мистецтва в контексті суспільних вимог і потреб ХХІ ст. -
Актуальность ноосферных идей в современном образовании
(ВНТУ, 2016)Статья посвящена рассмотрению перспектив использования ноосферного подхода для оптимизации системы современного образования, которое является ключом к построению общества будущего – ноосферного общества, способного всецело ... -
Аксіологічний аспект ідентифікації української молоді в освітняному процесі
(ВНТУ, 2016)У пропонованому тексті йдеться про реформування національної освіти, про соціальні цінності як орієнтири в розвитку суспільства. -
Інформатизація як чинник впровадження освітніх змін
(ВНТУ, 2016)Розглянуто інформацію як визначальний чинник освітніх і соціальних змін. Виходячи з того, що знання перетворюється на найважливіший капітал і рушій розвитку цивілізації, визначаємо поняття і явище інформатизації та її ... -
«Суспільства знань» як етап еволюції техногенної цивілізації
(ВНТУ, 2016)В доповіді розглядається еволюція техногенної цивілізації від індустріального суспільства до «суспільств знань». Обґрунтовується твердження про те, що «суспільства знань» е спробою відновлення техно-гуманітарного балансу, ... -
"Soft Skills” – вимога часу для випускників технічних спеціальностей
(ВНТУ, 2016)Обґрунтовано вимоги „soft skills” та вимоги щодо їх наявності у випускників технічних спеціальностей. Наведено приклади розвитку „м’яких навиків” у студентів з метою якісного працевлаштування в сучасних реаліях ринку праці. -
O edukacji logicznej na kierunkach humanistycznych w Polsce
(ВНТУ, 2016)В доповіді проаналізовано причини низького рівня підготовки в галузі логіки учнів та студентів гуманітарних спеціальностей в Польщі. -
Interdisciplinary potential of cognitive science
(ВНТУ, 2016)Тези присвячені дослідженню місця когнітивістики в системі міждисциплінарних досліджень. Аналізується роль філософії, нейрофізіології, нейролінгвістики, когнітивної психології у створенні загальних принципів міждисциплінарності. -
Системний і синергетичний підхід в освітньо-виховних моделях
(ВНТУ, 2016)У статті доведено, що результативність створення педагогічно доцільної й ефективної виховної системи залежить від правильного вибору методологічних підходів і принципів взаємодії учасників освітнього процесу. В ній розкриті ... -
Особливості підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей в умовах соціального партнерства
(ВНТУ, 2016)У статті визначено роль соціального партнерства у системі взаємодії між освітніми установами та виробничою сферою, а також проаналізовано досвід роботи Вінницького національного технічного ... -
Профіль компетенцій випускника-спеціаліста–як похідна якості профорієнтації протягом навчання у вузі
(ВНТУ, 2016)Досліджено формування комплексу професійних, соціально-особистісних компетенцій випускника вузу та окреслено значення систематичних осмислених обґрунтованих профорієнтаційних заходів в процесі навчання на молодших курсах. -
Формування методики викладання гри на акордеоні в Україні
(ВНТУ, 2016)Розкрито особливості формування методики викладання гри на акордеоні в Україні. Охарактеризовано навчально-методичну базу і визначено головні складові методики організації навчального процесу акордеоністів, підкреслено ...