dc.contributor.author | Охромій, Галина | uk |
dc.contributor.author | Аніскевич, Світлана | uk |
dc.contributor.author | Макарова, Наталія | uk |
dc.contributor.author | Ноздрін, Сергій | uk |
dc.date.accessioned | 2016-11-14T16:00:43Z | |
dc.date.available | 2016-11-14T16:00:43Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Інноваційні методи визначення індивідуальних можливостей школярів до навчального процесу [Текст] / Г. Охромій, С. Аніскевич, Н. Макарова, С. Ноздрін // Proceedings of the tenth international scientific-practical conference «Internet-Education-Science» (IES-2016), Vinnytsia, 11-14 October, 2016. - Vinnytsia : VNTU, 2016. - С. 227-229. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-646-2 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13376 | |
dc.description.abstract | Розглянуто сучасний стан системи середньої освіти в Україні; стану здоров’я підростаючого покоління. Запропоновано методи визначення толерантності школярів до розумових та фізичних навантажень школярів. Запропоновані методи можуть підвищити ефективність навчального процесу у школах. | uk |
dc.description.abstract | The current state of education system in the school in Ukraine; the health of the younger generation were considered. Methods to determine the tolerance of children to mental and physical stress were suggested. These methods can increase the effectiveness of the educational process in schools. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Інноваційні методи визначення індивідуальних можливостей школярів до навчального процесу | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 159.9 | |