Система дистанційної колективної самопідготовки
Author
Азаров, О. Д.
Крупельницький, Л. В.
Черняк, О. І.
Залізецький, В. В.
Date
2016Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
В умовах широкого розповсюдження Web-технологій актуальною стає потреба використання їх в освіті як для покращення методів та технології навчання, так і для підвищення його ефективності. З цією метою за останні кілька років з’явилось багато систем масових відкритих онлайн курсів. Проте, їх недоліком є наявність певного психологічного бар’єру між етапом навчання і етапом тестування. У даній статті пропонується система дистанційної колективної самопідготовки, що дозволяє особам, які вивчають дистанційний курс обмінюватись інформацією як з викладачем, так і між собою. Такий підхід дозволяє значно інтенсифікувати процес навчання за рахунок того, що студенти які вивчають матеріал курсу, можуть не тільки задавати питання своїм колегам, але й бути в ролі консультантів. Це дозволяє значно розвантажити роботу викладача. Даний підхід не вимагає великих фінансових витрат на організацію навчального процесу і може здійснюватися на безкоштовній основі. Використання системи колективної самопідготовки дозволить, краще підготуватись до тестування, перевірити свої сили і власне подолати розрив між вивченням і атестацією з певної дисципліни. The wide adoption of Web technologies, it becomes urgent need of their use in education as to improve methods and techniques of teaching and improve its effectiveness. With this purpose, over the last few years there have been many systems of massive open online courses. However, their disadvantage is the presence of a certain psychological barrier between the training stage and testing stage. In this paper we present a system for remote collective self-paced, allowing individuals who study an online course to share information with the teacher and with each other. This approach allows significantly intensify the process of learning due to the fact that students learn the course material, you can not only ask questions to your colleagues, but also to be in the role of consultants. It allows considerably simplifying the work of the teacher. This approach does not require large financial costs for the organization of the educational process and can be done on a free basis. The use of the system of collective self-training will better prepare you to test, to test their strength and to bridge the gap between learning and certification in the discipline. В условиях широкого распространения Web-технологий актуальной становится необходимость использования их в образовании как для улучшения методов и технологии обучения, так и для повышения его эффективности. С этой целью за последние несколько лет появилось много систем массовых открытых онлайн курсов. Однако их недостатком является наличие определенного психологического барьера между этапом обучения и этапом тестирования. В данной статье предлагается система дистанционной коллективной самоподготовки, что позволяет лицам, которые изучают дистанционный курс обмениваться информацией как с преподавателем, так и между собой. Такой подход позволяет значительно интенсифицировать процесс обучения за счет того, что студенты изучающие материал курса, могут не только задавать вопросы своим коллегам, но и быть в роли консультантов. Это позволяет значительно разгрузить работу преподавателя. Данный подход не требует больших финансовых затрат на организацию учебного процесса и может осуществляться на бесплатной основе. Использование системы коллективной самоподготовки позволит лучше подготовиться к тестированию, проверить свои силы и собственно преодолеть разрыв между изучением и аттестацией по конкретной дисциплине.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15507
https://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/498