Show simple item record

dc.contributor.authorМатусевич, О. О.uk
dc.date.accessioned2017-05-31T07:58:53Z
dc.date.available2017-05-31T07:58:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationМатусевич О. О. Концептуальна модель підвищення оптимального управління системою технічного обслуговування і ремонту тягових підстанцій [Текст] / О. О. Матусевич // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2016. - № 1. - C. 41-46.uk
dc.identifier.issn1999-9941
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15533
dc.identifier.urihttps://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/271/358en
dc.description.abstractРозроблено модель удосконалення системи управління ремонтним обслуговуванням тягової підстанції дистанції електропостачання, що дозволяє підвищити ефективність системи організації і керування технічним обслуговуванням та ремонтом силового електроустаткування тягової підстанції за рахунок посилення таких функцій управління як: планування, прогнозування, облік, контроль, мотивація і стимулювання ремонтних бригад та прийняття оптимальних рішень. Показано, що реалізація моделі дозволить істотно скоротити витрати на технічне обслуговування і ремонти обладнання, знизити тривалість його простоїв і, в підсумку, підвищити надійність та ефективність роботи тягової підстанції дистанції електропостачання залізниць.uk
dc.description.abstractThe model management system improvement the repair service of traction substation the distance of power, which improves the efficiency of the organization and management of maintenance and repair of power electric traction substation by strengthening such control functions as: planning, forecasting, accounting, control, motivation and stimulation of repair crews and optimal decision making. It is shown that the implementation of the model will significantly reduce the cost of maintenance and repair of equipment, reduce the duration of his downtime and, ultimately, improve the reliability and efficiency of electrical traction substation distance railways.en
dc.description.abstractРазработана модель усовершенствования системы управления ремонтным обслуживанием тяговой подстанции дистанции электроснабжения, что позволяет повысить эффективность системы организации и управления техническим обслуживанием и ремонтом силового электрооборудования тяговой подстанции за счет усиления таких функций управления как: планирование, прогнозирование, учет, контроль, мотивация и стимулирование ремонтных бригад и принятие оптимальных решений. Показано, что реализация модели позволит существенно сократить время на техническое обслуживание и ремонты оборудования, знизить продолжительность его простоев, повысить надежность и эффективность работы тяговой подстанции дистанции электроснабжения железной дороги.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofІнформаційні технології та комп'ютерна інженерія. № 1 : 41-46.uk
dc.subjectтягова підстанціяuk
dc.subjectтехнічне обслуговування і ремонтuk
dc.subjectсистема управлінняuk
dc.subjectсилове електрообладнанняru
dc.subjectмоделюванняru
dc.subjectтяговая подстанцияru
dc.subjectтехническое обслуживание и ремонтru
dc.subjectсистема управленияru
dc.subjectсиловое электрооборудованиеru
dc.subjectремонтные бригадыru
dc.subjectмоделированиеru
dc.subjecttraction substationen
dc.subjectmaintenance and repairen
dc.subjectcontrol systemen
dc.subjectpower equipmenten
dc.subjectmaintenance crewsen
dc.subjectmodelingen
dc.titleКонцептуальна модель підвищення оптимального управління системою технічного обслуговування і ремонту тягових підстанційuk
dc.title.alternativeКонцептуальная модель повышения эффективности управления системой технического обслуживания и ремонта тяговых подстанцийru
dc.title.alternativeConceptual model of efficiency management the system of maintenance and repair the traction substationen
dc.typeArticle


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record