dc.contributor.author | Подуфалов, М. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-07-13T22:28:44Z | |
dc.date.available | 2017-07-13T22:28:44Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Подуфалов М. Використання штучного інтелекту в розвиваючих комп'ютерних іграх для дітей шкільного віку [Електронний ресурс] / М. Подуфалов // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/2134. | uk |
dc.identifier.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/2134 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17194 | |
dc.description.abstract | У даній роботі було розглянуто задачу розробки розвиваючих комп’ютерних ігор та можливий шлях її розв’язання. Для підвищення корисності проведеного часу за грою запропоновано скомбінувати комп’ютерну гру та закріплення навчального матеріалу під час гри. | uk |
dc.description.abstract | In this paper, has been examined the problem of developing educating computer games and possible solutions. To increase the usefulness of time spent playing computer game proposed to combine and consolidate educational material during the gaming process. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. | uk |
dc.subject | ігровий штучний інтелект | uk |
dc.subject | комп’ютерна гра | uk |
dc.subject | бот | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | gaming artificial intelligence | en |
dc.subject | computer game | en |
dc.subject | bot | en |
dc.subject | learning | en |
dc.subject | education | en |
dc.title | Використання штучного інтелекту в розвиваючих комп'ютерних іграх для дітей шкільного віку | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.8 | |