Show simple item record

dc.contributor.authorГримайло, О. С.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T23:04:46Z
dc.date.available2017-07-13T23:04:46Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationГримайло О. С. Sensory Marketing [Electronic resource] / О. С. Гримайло // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/1927.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/1927
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17603
dc.description.abstractThe article considers the ways to use sensory marketing for creation brands, improvement product quality and productivity.en
dc.description.abstractВ статті розглянуто способи використання сенсорного маркетингу в створенні брендів, підвищенні якості продукції та продуктивності.uk
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectсенсорний маркетингuk
dc.subjectсукупність зисківuk
dc.subjectупакуванняuk
dc.subjectрекламна тактикаuk
dc.subjectпринцип нейромаркетингуuk
dc.subjectsensory marketingen
dc.subjectbundle of benefitsen
dc.subjectpackagingen
dc.subjectpromotional tacticen
dc.subjectneuromarketing principleen
dc.titleSensory Marketingen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8.013


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record