Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації: Недавні надходження
Відображеня елементи 981-1000 із 1773
-
Методичні вказівки для проведення навчальної практики з дисципліни “Бази даних та СУБД” для студентів 3 курсу факультету економіки та підприємництва денної форми навчання спеціальності 6.050.100
(Вінницький державний аграрний університет, 2005)Розглядаються питання організації практики з дисципліни “Бази даних та СУБД”. Виконання завдань практики орієнтоване на закріплення знань, отриманих в процесі вивчення дисципліни для розв'язання прикладних економічних ... -
Методичні вказівки для проведення навчальної практики з дисципліни “Інформатика та комп’ютерна техніка” для студентів 1 курсу факультету економіки та підприємництва денної форми навчання спеціальності 6.050.100
(ВНТУ, 2005)Розглядаються питання організації практики з дисципліни “Інформатика та комп’ютерна техніка”. Виконання завдань практики орієнтоване на закріплення знань, отриманих в процесі вивчення дисципліни для розв'язання прикладних ... -
Методичні вказівки по виконанню дипломної роботи студентами факультету економіки і підприємництва спеціальності
(ВНТУ, 2006)Методичні вказівки розроблені у відповідності з навчальним планом спеціальності “Економічна кібернетика” для освітньо-кваліфікаційного рівня „спеціаліст”. В методичних вказівках враховані основні вимоги Державного стандарту ... -
Лабораторний практикум з дисципліни “Теорія випадкових процесів”. Методичні вказівки для студентів спеціальності “Економічна кібернетика” всіх форм навчання вищих аграрних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації
(Вінницький державний аграрний університет, 2006)У виданні вміщено методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “ Теорія випадкових процесів ”, розраховані на студентів спеціальності “Економічна кібернетика” всіх форм навчання з метою отримання ними ... -
Веб-технології
(ВНТУ, 2016-11)Лабораторний практикум присвячений популярній відкритій технології LAMP. Розглядаються основні поняття веб-технологій, процедури інсталяції веб-сервера Apache та сервера бази даних MySQL, особливості мов програмування ... -
Поперечна стійкість сідлового автопоїзда при дії зовнішніх збурень
(ВНТУ, 2015)В монографії розглядаються питання поліпшення показників поперечної стійкості сідлового автопоїзда з пневматичною підвіскою. Встановлено, що поперечно-кутові коливання напівпричепа сідлового автопоїзда погіршують поперечну ... -
Концептуальні основи корпоративної бази даних з WEB-технологіями доступу
(Сумський державний аграрний університет, 2001-09)Пропонується концептуальне обгрунтування підходу до створення автоматизованої системи управління навчальним процесом на основі мережі Intranet з єдиною корпоративною базою даних. Запропонований підхід забезпечує поетапність ... -
Можливості комп'ютерних комунікацій при дистанційній формі навчання на основі Іnternet-технологій
(Вінницький державний аграрний університет, 2006)Роботу присвячено аналізу комп'ютерних комунікацій при дистанційній формі навчання. Розглянуто актуальність та обґрунтовано доцільність інтегрального використання Internet-технологій як інструменту, що забезпечує виконання ... -
Підхід до побудови асоціативної пам'яті на основі моделі образного мислення
(Институт проблем искусственного интеллекта, 2007-09)Стаття присвячена проблемі використання в комп’ютерних системах феноменологічних можливостей асоціативної пам’яті людини. Задача дослідження полягає у формалізації основних функцій асоціативної пам’яті людини на основі ... -
Подход к моделированию образного механизма оперативной памяти
(Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН, 2007)Предлагается подход к построению концептуальной модели образного механизма оперативной памяти человека. На основе использования 6 принципов определены задачи и формальные роли ансамбля образов, вектора эмоций, ориентировочного ... -
Построение базы знаний обучающей системы на основе модели образного мышления
(Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН, 2008)Работа посвящена созданию «умного» контента для электронных учебников. На основе требований модели образного мышления рассматриваются принципы построения базы знаний обучающей системы. Предлагается формальная реляционная ... -
Алгебраїчна модель лінгвістичного процесора
(Национальная Академия Наук Украины; Государственное Космическое Агентство Украины, 2008)За допомогою двохосновної алгебраїчної системи в лінгвістичний процесор закладено формальну ієрархію основних понять моделі образного мислення. Показано, що вихідні природно-мовні конструкції процесора можуть відображати ... -
Дослідження простору асоціативних пар в контексті бази знань електронного підручника
(Хмельницький національний університет, 2006)На основі проведеного в роботі порівняльного аналізу трьох можливих математичних інтерпретацій простору асоціативних пар, як основи моделі образного мислення, визначено, що оптимальною з них є булеан. Обраний формалізм ... -
Конструювання образу-рішення для моделі інтелектуального управління
(Національна металургійна академія України, 2008)Розглядаються різні методи розв'язання задач вибору та деталізації рішення виробничих проблем. Запропоновано новий підхід до обґрунтування образу-рішення на основі моделювання механізму оперативної пам'яті людини. Асоціативний ... -
Характеристика і формальна оцінка переваг дистанційної форми навчання
(ВНТУ, 2005)В статті розглядається актуальна проблема визначення стратегії розробки системи дистанційного навчання вузу. З цією метою досліджуються основні переваги технологій дистанційного навчання та на основі їх характеристик ... -
Принципи побудови бази знань експертної системи в галузі приладобудування
(Черкаський державний технологічний університет, 2006)The development of expert system knowledge base in device-making industry by means of using the hierarchic linear structures is highlighted in the article. A formal model of the interaction of prolonged and associative ... -
Алгоритм пошуку інформації на основі моделі асоціативної пам’яті людини
(ВНТУ, 2006-10)Розглядається алгебраїчна модель асоціативної пам'яті людини, що поєднує концепти образів та асоціативних зв'язків між ними. В рамках моделі будується семантична мережа образів за допомогою аналізу (читання) синтагматичних ...