Організація роботи студентів на інтерактивних заняттях з дисципліни «Гідравліка, гідро- та пневмоприводи»
Автор
Хом'юк, І. В.
Паславська, О. В.
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ТАМ [386]
- Наукові роботи каф. ВМ [677]
Анотації
У роботі висвітлюється авторський досвід використання інтерактивних технологій в процесі вивчення дисципліни «Гідравліка, гідро- та пневмоприводи» в технічному ВНЗ. Інтерактивні технології, професійна майстерність і досвід викладача – ось ті складові, які забезпечують ефективність процесу навчання. Демонструється приклад інтерактивного заняття з теми «Схема гідро-, пневмоприводу та опис її роботи в режимах». The author's experience of using interactive technologies in the process of studying the discipline «Hydraulics, Hydro- and pneumatic drives» in the technical university is covered in the work. Interactive technologies, professional skills and experience of the teacher - these are the components that ensure the effectiveness of the learning process. An example of an interactive lesson on «Hydro-pneumatic drive diagram and description of its operation in modes» is shown.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22404