Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.contributor.authorPryschak, M. D.en
dc.contributor.authorПрыщак, Н. Д.ru
dc.date.accessioned2015-12-02T13:29:38Z
dc.date.available2015-12-02T13:29:38Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.citationПрищак М. Д. Комунікативні основи педагогіки В. О. Сухомлинського [Текст] / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2015. — № 4. — С. 141—147.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2443
dc.description.abstractРезультатом здійсненого в статті аналізу педагогічної теорії В. О. Сухомлинського стало обґрунтування тези про визначення комунікації онтологічною, телеологічною та аксіологічною основою розвитку особистості та методологічною основою педагогіки та освіти в цілому. Незважаючи на те, що В. Сухомлинський не використовував термін «комунікація», він близько підійшов до створення системи педагогічної комунікації. Основою цієї системи є «учень у його взаємодії з зовнішнім та внутрішнім світом» на принципах онтологічно-духовної комунікації.uk
dc.description.abstractThe substantiation of the thesis of ontological definition of communication, teleological and axiological basis of personal de-velopment and methodological basis of pedagogy and education in general has become the result of the analysis of the peda-gogical theory of V. O. Sukhomlynskyi carried out in the article. Despite the fact that V. O. Sukhomlynskyi did not use the term «communication» scientist came close to creating a system of educational communication. The basis of this system is the «ratio in its interaction with the external and internal world» on the basis of ontological and spiritual communication.en
dc.description.abstractРезультатом проведенного в статье анализа педагогической теории В. А. Сухомлинского стало обоснование тезиса об определении коммуникации онтологической, телеологической и аксиологической основой развития лично-сти и методологической основой педагогики и образования в целом. Несмотря на то, что В. Сухомлинский не использовал термин «коммуникация», ученый близко подошел к созданию системы педагоги-ческой коммуникации. Основой этой системы есть «ученик в его взаимодействии с внешним и внутренним миром» на принципах онтологически-духовной коммуникации.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectприродаuk
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectлюдинаuk
dc.subjectвсебічно розвинена особистістьuk
dc.subjectмета освітиuk
dc.subjectзміст освітиuk
dc.subjectвчительuk
dc.subjectученьuk
dc.subjecteducationen
dc.subjectpedagogicsen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectcooperationen
dc.subjectnatureen
dc.subjectsocietyen
dc.subjecthumanen
dc.subjectall-round developed personalityen
dc.subjectaim of educationen
dc.subjectmaintenance of educationen
dc.subjectteacheren
dc.subjectstudenten
dc.subjectобразованиеru
dc.subjectпедагогикаru
dc.subjectкоммуникацияru
dc.subjectвзаимодействиеru
dc.subjectобщениеru
dc.subjectприродаru
dc.subjectобществоru
dc.subjectчеловекru
dc.subjectвсесторонне развитая личностьru
dc.subjectцель образованияru
dc.subjectсодержание образованияru
dc.subjectучительru
dc.subjectученикru
dc.titleКомунікативні основи педагогіки В. О. Сухомлинськогоuk
dc.title.alternativeCommunication basics of pedagogics of V. O. Sukhomlynskyien
dc.title.alternativeКоммуникативные основы педагогики В. А. Сухомлинскогоru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.013.73(477):101
dc.identifier.udc37.013.73(477):101


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію