dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.date.accessioned | 2015-12-02T13:29:38Z | |
dc.date.available | 2015-12-02T13:29:38Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Комунікативні основи педагогіки В. О. Сухомлинського [Текст] / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2015. — № 4. — С. 141—147. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2443 | |
dc.description.abstract | Результатом здійсненого в статті аналізу педагогічної теорії В. О. Сухомлинського стало обґрунтування тези про визначення комунікації онтологічною, телеологічною та аксіологічною основою розвитку особистості та методологічною основою педагогіки та освіти в цілому. Незважаючи на те, що В. Сухомлинський не використовував термін «комунікація», він близько підійшов до створення системи педагогічної комунікації. Основою цієї системи є «учень у його взаємодії з зовнішнім та внутрішнім світом» на принципах онтологічно-духовної комунікації. | uk |
dc.description.abstract | The substantiation of the thesis of ontological definition of communication, teleological and axiological basis of personal de-velopment and methodological basis of pedagogy and education in general has become the result of the analysis of the peda-gogical theory of V. O. Sukhomlynskyi carried out in the article. Despite the fact that V. O. Sukhomlynskyi did not use the term «communication» scientist came close to creating a system of educational communication. The basis of this system is the «ratio in its interaction with the external and internal world» on the basis of ontological and spiritual communication. | en |
dc.description.abstract | Результатом проведенного в статье анализа педагогической теории В. А. Сухомлинского стало обоснование тезиса об определении коммуникации онтологической, телеологической и аксиологической основой развития лично-сти и методологической основой педагогики и образования в целом. Несмотря на то, что
В. Сухомлинский не использовал термин «коммуникация», ученый близко подошел к созданию системы педагоги-ческой коммуникации. Основой этой системы есть «ученик в его взаимодействии с внешним и внутренним миром» на принципах онтологически-духовной коммуникации. | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | взаємодія | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | природа | uk |
dc.subject | суспільство | uk |
dc.subject | людина | uk |
dc.subject | всебічно розвинена особистість | uk |
dc.subject | мета освіти | uk |
dc.subject | зміст освіти | uk |
dc.subject | вчитель | uk |
dc.subject | учень | uk |
dc.subject | education | en |
dc.subject | pedagogics | en |
dc.subject | communication | en |
dc.subject | cooperation | en |
dc.subject | nature | en |
dc.subject | society | en |
dc.subject | human | en |
dc.subject | all-round developed personality | en |
dc.subject | aim of education | en |
dc.subject | maintenance of education | en |
dc.subject | teacher | en |
dc.subject | student | en |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | педагогика | ru |
dc.subject | коммуникация | ru |
dc.subject | взаимодействие | ru |
dc.subject | общение | ru |
dc.subject | природа | ru |
dc.subject | общество | ru |
dc.subject | человек | ru |
dc.subject | всесторонне развитая личность | ru |
dc.subject | цель образования | ru |
dc.subject | содержание образования | ru |
dc.subject | учитель | ru |
dc.subject | ученик | ru |
dc.title | Комунікативні основи педагогіки В. О. Сухомлинського | uk |
dc.title.alternative | Communication basics of pedagogics of V. O. Sukhomlynskyi | en |
dc.title.alternative | Коммуникативные основы педагогики В. А. Сухомлинского | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.013.73(477):101 | |
dc.identifier.udc | 37.013.73(477):101 | |