Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T10:31:56Z
dc.date.available2019-12-05T10:31:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationХом'юк В. В. Організаційно-методичний супровід процесу формування математичної компетентності [Електронний ресурс] / В. В. Хом'юк // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/6508.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27011
dc.description.abstractУ статті розглянуто деякі аспекти організаційно-методичного супроводу процесу формування математичної компетентності майбутніх інженерів. З’ясовано, щоб сформувати математичну компетентність в процесі вивчення вищої математики, необхідно певним чином підібрати зміст, методи та форми навчання, методичний супровід.uk
dc.description.abstractIn the article some aspects of organizational and methodical support of the process of formation of mathematical competence of future engineers are considered. It is found out that in order to form mathematical competence in the process of studying higher mathematics, it is necessary to select in a certain way the content, methods and forms of teaching, methodical support.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/6508
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectметодичний супровідuk
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.subjectmathematical competenceen
dc.subjectmethodical supporten
dc.titleОрганізаційно-методичний супровід процесу формування математичної компетентностіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів / В. В.Хом’юк // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка // За заг. ред. Ломаковича А. М., Бенери В. Є. –  Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2017. – Вип. 7. –  С.144–154.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Практикум – один із видів ресурсного забезпечення формування математичної компетентності майбутніх інженерів / В. В. Хом’юк // Сучасна освіта та інтеграційні процеси: збірник наукових праць міжнародної науково-методичної конференції, 22-23 листопада 2017 року, м. Краматорськ, / під заг. ред. С. В. Ковалевського, д-ра техн. наук., проф. – Краматорськ : ДГМА, 2017. – С. 212-215.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Розробка та структурування змісту математичних дисциплін як педагогічна умова формування математичної компетентності майбутніх інженерів / В. В. Хом’юк // Збірник наукових праць за матеріалами дистанційної всеукраїнської наукової конференції «Математика у технічному університеті XXI сторіччя», 15 – 16 травня, 2017 р., Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ. – Краматорськ : ДДМА, 2017. – C.176-179.uk
dc.relation.referencesКудрявцев Л. Д. Мысли о современной математике и методике ее преподавания / Кудрявцев Л. Д. – М. : Физматлит, 2008. – 434 с.ru
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Компетентностно-орієнтовані завдання як важливий чинник формування когнітивної складової математичної компетентності майбутніх інженерів / В. В. Хом’юк, І. В. Хом’юк // Збірник наукових праць «Актуальні питання природничо-математичної освіти». – Суми : Сумський держ. педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 1(9). – С. 107–114.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію