Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛученко, М. А.uk
dc.contributor.authorСілагін, О. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T10:32:10Z
dc.date.available2019-12-05T10:32:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЛученко М. А. Застосування горбкового алгоритму в ігрі «Зомбі» за допомогою середовище розробки UNITY [Електронний ресурс] / М. А. Лученко // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/6649.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27033
dc.description.abstractПропонується використати горбковий алгоритм для створення ігри «Зомбі» за допомогою середовища розробки UNITY. Ігра дає можливість в інтерактивному режимі освоїти принципи та методологію побудови реалістичних тривимірних фрактальних ландшафтів. Може бути використаний при вивченні розділу «Фрактальна графіка» дисципліни «Комп’ютерна графіка».uk
dc.description.abstractIt is proposed to use the Hills algorithm to create a game “Zombie” using the development environment UNITY . The game allows interactively to master the principles and methodology of constructing realistic three-dimensional fractal landscapes. Can be used in the study of the section "Fractal graphics" discipline "Computer Graphics".en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/6649
dc.subject​горбковий алгоритмuk
dc.subject3-D ландшафтuk
dc.subjectфракталuk
dc.subjectH​ills algorithmen
dc.subject3-D landscapeen
dc.subjectfractalen
dc.titleЗастосування горбкового алгоритму в ігрі «Зомбі» за допомогою середовище розробки UNITYuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.referencesАрсенюк І. Р. Застосування апарату нечіткої логіки для оцінки якості графічних растрових зображень. / І. Р. Арсенюк, О. В. Сілагін, С. О. Кукунін // Матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції “Інтернет-Освіта-Наука” (ІОН-2014). – Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2014. – С. 223uk
dc.relation.referencesСілагін О. В., Евтушенко В. В. Ідентифікація кольорових відтінків із застосуванням апарату нечіткої логіки // Збірник праць Десятої Міжнародної науково практичної конференції «Інтернет-Освіта-Наука» (ІОН-2016). – Вінниця: ВНТУ, 2016. – С. 50 – 51.uk
dc.relation.referencesСайт 3D Aссelerator. Статья Генерация трехмерных ландшафтов. Режим доступу: http://www.3daccelerator.com.ua/articles.htmlru
dc.relation.referencesСайт Введение в компьютерную графику. Визуализация природных явлений. Режим доступу: http://graphicon.ru/oldgr/courses/cg02b/assigns/hw-5/hw5_cld.htmru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію