dc.contributor.author | Лученко, М. А. | uk |
dc.contributor.author | Сілагін, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T10:32:10Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T10:32:10Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Лученко М. А. Застосування горбкового алгоритму в ігрі «Зомбі» за допомогою середовище розробки UNITY [Електронний ресурс] / М. А. Лученко // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/6649. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27033 | |
dc.description.abstract | Пропонується використати горбковий алгоритм для створення ігри «Зомбі» за допомогою середовища розробки UNITY. Ігра дає можливість в інтерактивному режимі освоїти принципи та методологію побудови реалістичних тривимірних фрактальних ландшафтів. Може бути використаний при вивченні розділу «Фрактальна графіка» дисципліни «Комп’ютерна графіка». | uk |
dc.description.abstract | It is proposed to use the Hills algorithm to create a game “Zombie” using the development environment UNITY .
The game allows interactively to master the principles and methodology of constructing realistic three-dimensional
fractal landscapes. Can be used in the study of the section "Fractal graphics" discipline "Computer Graphics". | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/6649 | |
dc.subject | горбковий алгоритм | uk |
dc.subject | 3-D ландшафт | uk |
dc.subject | фрактал | uk |
dc.subject | Hills algorithm | en |
dc.subject | 3-D landscape | en |
dc.subject | fractal | en |
dc.title | Застосування горбкового алгоритму в ігрі «Зомбі» за допомогою середовище розробки UNITY | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 681.12 | |
dc.relation.references | Арсенюк І. Р. Застосування апарату нечіткої логіки для оцінки якості графічних растрових зображень. / І. Р. Арсенюк, О. В. Сілагін, С. О. Кукунін // Матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції “Інтернет-Освіта-Наука” (ІОН-2014). – Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2014. – С. 223 | uk |
dc.relation.references | Сілагін О. В., Евтушенко В. В. Ідентифікація кольорових відтінків із застосуванням апарату нечіткої логіки // Збірник праць Десятої Міжнародної науково практичної конференції «Інтернет-Освіта-Наука» (ІОН-2016). – Вінниця: ВНТУ, 2016. – С. 50 – 51. | uk |
dc.relation.references | Сайт 3D Aссelerator. Статья Генерация трехмерных ландшафтов. Режим доступу: http://www.3daccelerator.com.ua/articles.html | ru |
dc.relation.references | Сайт Введение в компьютерную графику. Визуализация природных явлений. Режим доступу: http://graphicon.ru/oldgr/courses/cg02b/assigns/hw-5/hw5_cld.htm | ru |