dc.contributor.author | Коробейнікова, Т. І. | uk |
dc.contributor.author | Омельченко, С. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T10:32:43Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T10:32:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Коробейнікова Т. І. Компонентно-орієнтований підхід при розробці ігор [Електронний ресурс] / Т. І. Коробейнікова, С. С. Омельченко // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/6823. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27066 | |
dc.description.abstract | Розглядається компонентно-орієнтований підхід при розробці ігор та подальше
використання компонент. | uk |
dc.description.abstract | The stages of the development of a multimedia project, including strategic planning and technical
design, development of a program based on a component-oriented method, are considered. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/6823 | |
dc.subject | Розробка ПЗ | uk |
dc.subject | проектування пайплайн | uk |
dc.subject | оптимізація розробки ПЗ | uk |
dc.subject | оптимізація роботи команди | uk |
dc.subject | ігри | uk |
dc.subject | ООП | uk |
dc.subject | КОП | uk |
dc.subject | Software development | en |
dc.subject | paiplain design | en |
dc.subject | optimization of software development | en |
dc.subject | optimizing teamwork | en |
dc.subject | games | en |
dc.subject | OOP | en |
dc.subject | KOP | en |
dc.title | Компонентно-орієнтований підхід при розробці ігор | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 681.3(045) | |
dc.relation.references | Індустрія відеоігор: матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_industry | uk |
dc.relation.references | Компонентно-орієнотоване програмування: матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Component-based_software_engineering | uk |
dc.relation.references | Бейзер Б. Тестирование чёрного ящика. Технологии функционального тестирования программного обеспечения и систем. / Б. Бейзер. – СПб. : Питер, 2004. – 320 с. – ISBN 5-94723-698-2. | ru |
dc.relation.references | Трояновська Т. І. Метод випромінюваності з використанням графічних прискорювачів / Романюк О. Н., Вяткін С. І., Савицька Л. А., Трояновська Т. І. // Херсон, 2018. – Вісник ХНТУ №3 (66), том 1, с. 352-356. | uk |
dc.relation.references | Вяткин С. И., Романюк А. Н., Трояновская Т. И., Нечипорук Н. Л. Синтез двунаправленных текстурных функций для функционально заданных поверхностей / С. И. Вяткин, А. Н. Романюк, Т. И. Трояновская, Н. Л. Нечипорук // Наукові праці ДонНТУ, серія «Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка». – Вінниця, 2019. – №1 (24), C. 28-33. | ru |