Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorСлободянюк, О. В.uk
dc.contributor.authorВойцеховська, О. О.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T10:47:50Z
dc.date.available2019-12-05T10:47:50Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationМокін Б. І. Адаптація методу системного аналізу до проблем вищої освіти [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. В. Слободянюк, О. О. Войцеховська // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2019/paper/view/6895.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27240
dc.description.abstractПоказано, що більшість проблем вищої освіти науковці намагаються розв’язувати з використанням залежностей, що поєднують між собою критеріальну координату та одну чи кілька інших координат, які є керувальними чи збурюючими, в умовах ігнорування впливу багатьох інших координат та без врахування їх змін у часі, тобто, з використанням моделей цих залежностей в просторі автоматів Мура. Для подолання цього недоліку досліджень проблем вищої освіти запропоновано використовувати метод системного аналізу і здійснено його адаптацію до цих проблем на етапах виділення об’єкта дослідження із навколишнього середовища та формування точок їх контактів і синтезу математичних моделей процесів у вищій освіті в просторі автоматів Мілі, тобто, з використанням залежностей, в яких усі змінні є функціями часу. А для оцінювання результатів моделювання та подальшої їх оптимізації запропоновано використовувати імідж закладу вищої освіти та затрати, що забезпечують його функціонування, застосовуючи при використанні першого із цих критеріїв максимінну, а другого - мінімаксну стратегії.uk
dc.description.abstractIt has been shown that most of the problems of higher education are attempted by scientists to solve with the use of dependencies that combine the criterion coordinate and one or more other coordinates that are conductive or disturbing, ignoring the influence of many other coordinates and without taking into account their changes in time, that is, using models of these dependences in the space of Moore's machines. To overcome this lack of research on higher education problems, it is proposed to use the method of system analysis and its adaptation to these problems at the stages of the selection of the object of research on the environment and the formation of points of their contacts and the synthesis of mathematical models of processes in higher education in the space of Milli’s machines, that is, using dependencies in which all variables are time functions. In order to evaluate the results of modeling and further optimize them, it is proposed to use the image of the institution of higher education and the costs that ensure its functioning, using the use of the first of these maximizing criteria, and the second - the minimax strategy.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2019/paper/view/6895
dc.subjectпроблеми вищої освітиuk
dc.subjectсистемний аналізuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectавтомат Мураuk
dc.subjectавтомат Міліuk
dc.subjectкритерій оцінки та оптимізаціїuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectзатратиuk
dc.subjectмаксимінна стратегіяuk
dc.subjectмінімаксна стратегіяuk
dc.subjectproblem of higher educationen
dc.subjectsystem analysisen
dc.subjectmathematical modelen
dc.subjectMoore’s machineen
dc.subjectMilli’s machineen
dc.subjectevaluation and optimization criterionen
dc.subjectimageen
dc.subjectcosten
dc.subjectmaximin strategyen
dc.subjectminimax strategyen
dc.titleАдаптація методу системного аналізу до проблем вищої освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc303.732.4: 378
dc.relation.referencesМокін Б. І. Методологія та організація наукових досліджень: навчальний посібник, 2-е видання, змін. та доп. [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вінниця: ВНТУ. – 2015. 317 с. – Режим доступу: http://mokin.com.ua/pedagogical/posibn/6504.html#WODckWe_4fU. –  Назва з екрана. –  Дата перегляду 29.11.2017.uk
dc.relation.referencesГончарук Н.С. Математичні моделі для прогнозування та управління процесами надходження грошових коштів від платних послуг вищих навчальних закладів / Н. С. Гончарук, Ю. В. Мокіна, Б. І. Мокін // Вінниця: ВНТУ, 2015. – 180 с.uk
dc.relation.referencesМокіна Ю. В. Математичні моделі в системах управління ефективністю діяльності професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів / Ю. В. Мокіна, Б. І. Мокін // УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2008. – 132 с.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Прийняття управлінських рішень в університеті з урахуванням синергетичного ефекту взаємодії його складових / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2011. – № 1.– С. 147–151.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Математична модель прогнозу рівня кваліфікації, яку отримає кожний студент в результаті освоєння робітничої професії. Частина 1: формалізація, структуризація і параметризація задачі / Б. І. Мокін, О. Б Мокін., О.М Мензул., В. М. Мізерний // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – №5. – С. 125-129.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Математична модель прогнозу рівня кваліфікації, яку отримає кожний студент в результаті освоєння робітничої професії. Частина 2: побудова нечіткої бази знань та її алгоритмізація / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін., О. М. Мензул, В. М. Мізерний // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – №6. – 2012. – С. 74-81.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Структура синергетичної взаємодії викладачів і студентів університету на рівні кафедр і академічних груп / Б. І. Мокін, Ю. В. Мокіна, А. В. Писклярова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2009. – №4. –  С. 102-109.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині / Б. І. Мокін, Ю. В. Мокіна, А. В. Писклярова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – № 5. – С. 109 -112.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Підвищення ступеня адекватності моделі процесу забування знань / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2013. – №4. – С. 116-121.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, А. В. Писклярова // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – 2014. – № 1. – С. 64 – 71.uk
dc.relation.referencesСлободянюк О. В. Формування вмінь студентів з інженерної і комп’ютерної графіки в умовах дистанційного навчання / О. В. Слободянюк, В. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вінниця: ВНТУ, 2016. – 208 с.uk
dc.relation.referencesПриснякова Л. М. Системный анализ поведения личности / Л. М. Приснякова // Днепропетровск: Издатель Овсянников Ю.С. – 2007. – 218 с.ru
dc.relation.referencesЗахаров В. Н. Автоматы с распределенной памятью / В. Н. Захаров // - М. : Энергия. 1975. – 130с.ru
dc.relation.referencesМитюшкин Ю. И. Soft Computing: идентификация закономерностей нечеткими базами знаний: монография / Ю. И. Митюшкин, Б. И. Мокин, А. П. Ротштейн // Винница: УНІВЕРСУМ-Вінниця. – 2002. – 148 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію