dc.contributor.author | Макаров, В. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T15:45:29Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T15:45:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Макаров В. А. До визначення поняття курсової стійкості руху автомобілів [Електронний ресурс] / В. А. Макаров // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2019/paper/view/6902. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27346 | |
dc.description.abstract | Визначено, що курсова стійкість руху обумовлює зберігання заданого положення його поздовжньої вісі (відносно дороги), допускаючи незначні відхилення від певного положення під дією збурюючи впливів, з послідуючим поверненням до початкового курсового кута. | uk |
dc.description.abstract | It is determined that the course stability of motion causes storage of a given position of its longitudinal axis (relative to the road), allowing slight deviations from a certain position under the influence of disturbing influences, with subsequent returning to the initial course of the angle. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2019/paper/view/6902 | |
dc.subject | автомобіль | uk |
dc.subject | рух | uk |
dc.subject | стійкість | uk |
dc.subject | збурювання | uk |
dc.subject | вплив | uk |
dc.subject | курс | uk |
dc.subject | повернення | uk |
dc.subject | car | en |
dc.subject | traffic | en |
dc.subject | persistence | en |
dc.subject | disturbance | en |
dc.subject | influence | en |
dc.subject | course | en |
dc.subject | return | en |
dc.title | До визначення поняття курсової стійкості руху автомобілів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 629 | |
dc.relation.references | De Lavaud S. The problem of independent rear wheels / S. de Lavaud // Technique Moderne. – 1928. – v. 20. – N. 71. | |
dc.relation.references | Гиттис В.Ю. Автомобили. Теория и конструкция / В.Ю. Гиттис. – М.: Гострансиздат, 1931. – 326 с. | |
dc.relation.references | Управляемость и устойчивость автомобіля ; пер. с англ. к. т. н. В.И. Котовского ; под ред. д. т. н. А.С. Литвинова. – М. : Машгиз, 1963. – 267 с. | |
dc.relation.references | Olley M. Stabile and unstabile steering / M. Olley // General motors. – 1934 (Report). P. 19 – 28. | |
dc.relation.references | Ляпунов А.М. Собрание сочинений. Т. 2 / А.М. Ляпунов. – М.-Л. : АН СССР, 1956. – 475 с. | |
dc.relation.references | Литвинов Л.С. Управляемость и устойчивость автомобиля / А.С. Литвинов. – М. : Машиностроение, 1971. – 416 с. | |
dc.relation.references | Рокар И. Неустойчивость в механике / И. Рокар. – М. : Изд-во иностр. лит., 1959. – 317 с. | |