Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРибаченко, Т. С.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T15:57:06Z
dc.date.available2019-12-05T15:57:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРибаченко Т. С. Стратегія рекламної діяльності фірми [Електронний ресурс] / Т. С. Рибаченко // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/7214.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27431
dc.description.abstractОхарактеризовано сутність стратегії рекламної діяльності фірми та маркетингові заходи, які проводить підприємство для просування своєї продукції, товарів та послуг.uk
dc.description.abstractThe strategy of advertising agency and marketing, the invents that company organized the for the promotion of its products, goods and services are characterized.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/7214
dc.subjectрекламна діяльність фірмиuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectmarketingen
dc.titleСтратегія рекламної діяльності фірмиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.118
dc.relation.referencesТематичний портал «Маркетинг» [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://marketing.web-3.ru/definitions/history/
dc.relation.referencesМороз Л. А. Маркетинг / Мороз Л. А. – Львів:”Світ”, 1999. – 330 С.
dc.relation.referencesБожкова В.В. Стратегічні аспекти комунікаційної політики в інноваційній діяльності промислових підприємств: монографія / В.В. Божкова – Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2011. – 362 С.
dc.relation.referencesГаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник / Гаркавенко С. С. - Київ: Лібра, 2002 – 662 С.
dc.relation.referencesКредмов А. И. Маркетинг/ Кредмов А. И. – Київ: “Вища школа”, 1994 – 109, 250-260 с.
dc.relation.referencesШумкова О. В. Особливості аналізу маркетингу мікс / О. В. Шумкова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 8. - С. 130-135. 
dc.relation.references Добровольська В.А. Реклама як вид підприємницької діяльності/ Добровольська В.А. //Молодий вчений. - 2017. - № 1. - С. 579-581.
dc.relation.referencesЄпіфанова І. Ю. Інноваційний маркетинг в діяльності підприємств [Текст] / І. Ю. Єпіфанова, Д. О. Гладка // Підприємницька модель економіки та управління розвитком підприємства : тези I Міжнародної науково-практичної конференції, 8-9 листопада 2018 р. – Житомир, 2018. – С. 80-84.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію