Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШварц, І. В.uk
dc.contributor.authorПрисяжнюк, М. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T15:57:12Z
dc.date.available2019-12-05T15:57:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationШварц І. В. Управління комунікаціями у сучасному маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Шварц, М. В. Присяжнюк // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/7627.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27443
dc.description.abstractРозкрито сутність та значення управління комунікаціями у сучасному маркетингу. Систематизовано види маркетингової інформації за різними ознаками. Визначено перспективи використання інтегрованих маркетингових комунікацій.uk
dc.description.abstractThe essence and importance of communication management in modern marketing are revealed. The types of marketing information on various grounds are systematized. The prospects of using integrated marketing communications are determined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/7627
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectінформаційнісистемиuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectcommunicationsen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectenterprisesen
dc.subjectinformationsystemsen
dc.titleУправління комунікаціями у сучасному маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138
dc.identifier.udc658.8+659
dc.relation.referencesБортнік С.М., Конюх І.М. Інтегровані маркетингові комунікації у діяльності підприємства та оцінка їх ефективності. URL: http://global-national.in.ua/archive/14-2016/58.pdf
dc.relation.referencesПавлова В.А., Рыжкова Г.А. Планирование маркетинговых коммуникаций как способ повышения конкурентоспособности предприятий // Регіональні перспективи. – 2003. – №9–10. – С.37–40.
dc.relation.referencesВачевський  М. В. Маркетинг. Формування профейної компетенції : Підручник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – 572 с.
dc.relation.referencesЗверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент: Рабочая книга менеджера. 2-е издание, испр. – К.:Знание , 2006. – 321 с.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію