Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШварц, І. В.uk
dc.contributor.authorЗакревська, К. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T15:57:16Z
dc.date.available2019-12-05T15:57:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationШварц І. В. Сучасні методи просування товару на ринок [Електронний ресурс] / І. В. Шварц, К. В. Закревська // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/7670.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27449
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасні методи маркетингового просування товару на ринок та проаналізовано особливості впливу на споживачів кожного з методів.uk
dc.description.abstractThe modern methods of marketing promotion of the product to the market was considered and the peculiarities of the influence on consumers of each of the methods have been analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/7670
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectпартизанськийuk
dc.subjectсенсорнийuk
dc.subjectпровокаційний маркетингuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectguerrillaen
dc.subjectsensoryen
dc.subjectprovocative marketingen
dc.titleСучасні методи просування товару на ринокuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc388
dc.relation.referencesМаркетинг. Бібліотека економіста [Електронний ресур] — Режим доступу: https://library.if.ua/book/22/1658.html
dc.relation.referencesДушкина М. Р.. PR и продвижение в маркетинге: коммуникации и воздействие, технологии и психология: Учебное пособие — СПб.: Питер. — 560 с.
dc.relation.referencesА.В. Ульяновський. Маркетингові комунікації: 28 інструментів міленіуму [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/strategy/sensory_marketing.htm


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію