Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПодолянчук, К. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T15:58:27Z
dc.date.available2019-12-05T15:58:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПодолянчук К. В. Необхідність впровадження маркетингу на туристичних підприємствах [Електронний ресурс] / К. В. Подолянчук // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/6614.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27510
dc.description.abstractУ роботі розглянуто сутність туристичного маркетингу, охарактеризовано основні інструменти туристичного маркетингу та узагальнено особливості маркетингу туристичних підприємств.uk
dc.description.abstractThe thesis describes the essence of tourism marketing, describes the main tools of tourist marketing and generalizes the features of marketing of tourism enterprises.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/6614
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectтуристичні послугиuk
dc.subjectтуристичний маркетингuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjecttourismen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.titleНеобхідність впровадження маркетингу на туристичних підприємствахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.13
dc.relation.referencesКифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні: навч. посіб / В. Ф. Кифяк. – Чернівці: Книги-ХХІ, 2003. – 300 с.uk
dc.relation.referencesБорсученко Е.І. Бізнес і зони вільного підприємництва / Е. І. Борсученко, А. І. Барановський. – К.: УкрІНТЕІ, 1993. – 36 с.uk
dc.relation.referencesМиронов Ю. Б. Використання маркетингу у сфері туризму / Ю. Б. Миронов // Молодь і ринок. – 2002. – №1. – С.57-60.uk
dc.relation.referencesБудя О. П. Інноваційні напрями розвитку маркетингу в сфері туризму і гостинності / О. П. Будя, О.В. Вертелєва // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2008. – №6. – С.142-149.uk
dc.relation.referencesКирилова О. Маркетинг на ринку туристичних послуг / О. Кирилова // Маркетинг в Україні. – 2009. – №3. – С.57-59.uk
dc.relation.referencesПальчук М.І. Особливості туристичного маркетингу / М.І. Пальчук// Культура народів Причорномор’я. – 2003. – №38. – С.37-40.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію