Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПустовіт, Т. М.uk
dc.contributor.authorКрещенко, М. С.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T21:12:12Z
dc.date.available2019-12-05T21:12:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПустовіт Т. М. Мовні засоби прихованого впливу у політичній рекламі [Електронний ресурс] / Т. М. Пустовіт, М. С. Крещенко // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7121.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27691
dc.description.abstractУ статті розглянуто мовні засоби, які використовують у політичній рекламі для здійснення прихованого впливу; виявлено, що політична реклама має значний маніпулятивний потенціал, реалізується у тексті та мовному оформленні, структура й засоби якого визначені стратегiями і тактиками полiтичних кампанiй.uk
dc.description.abstractThe article deals with the language tools used in political advertising for the implementation of hidden influence; found that political advertising has a significant manipulative potential, is implemented in the text and linguistic design, the structure and means of which are determined by the strategies and tactics of political campaigns.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7121
dc.subjectмовні засобиuk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.subjectмовленнєвий впливuk
dc.titleМовні засоби прихованого впливу у політичній рекламіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc81.659.1 : 811
dc.relation.referencesЗірка В.В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі: автореферат дис. канд філол. наук / В.В. Мовна – К., 2005. – 24 с.uk
dc.relation.referencesЛеонтьев А.А. Основы психолингвистики / А.А. Леонтьев. – 3-е изд. – М.: Смысл; СПб.: Лань, 2003. – 287 с.ru
dc.relation.referencesДмитрук О.В. Маніпулятивні стратегії в сучасній англомовній комунікації (на матеріалі текстів друкованих та Інтернет-видань : автореферат дис. канд філол. наук / О.В. Дмитрук. – К., 2006. – 21 с.uk
dc.relation.referencesМалкин Е.Б. Основы избирательных технологий / Е.Б. Малкін, Е.Б. Сучков. – М.: Русская панорама, 2002. – 214 с.ru
dc.relation.referencesЛевченко Л. Психологічні особливості діяльності засобів масової інформації / Л. Левченко // Людина і політика. – 2001. – №2. – С. 103–108.uk
dc.relation.referencesОбритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність / Б.А. Обритько. - К. : МАУП, 2002. – 240 с.uk
dc.relation.referencesБєлова А.Д. Комунікативні стратегії і тактики: проблеми систематики / А.Д. Бєлова // Мовні і концептуальні картини світу : наукове видання : [збірник] / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Б-ка Ін-ту філології. – Київ : Київський університет, 2004. –№10. – С.18.uk
dc.relation.referencesСлавова Л.Л. Комунікативні стратегії та тактики у сучасному масмедійному політичному дискурсі / Л.Л. Славова. – [Електронний ресурс] : Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/2210/1/06slldzm.pdfuk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію