dc.contributor.author | Теклюк, А. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T21:12:31Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T21:12:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Теклюк А. І. Використання інтелектуальних ігор у вивченні курсу «Філософії» студентами технічних університетів [Електронний ресурс] / А. І. Теклюк // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7437. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27720 | |
dc.description.abstract | Розкривається використання різноманітних форматів інтелектуальних ігор для активізації пізнавальної активності студентів під час вивчення курсу «Філософії» та глибшого засвоєння програмно-навчального матеріалу. | uk |
dc.description.abstract | The use of various formats of intellectual games for activating the students' cognitive activity during the study of the "Philosophy" course and deeper mastering of the curriculum material is revealed. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7437 | |
dc.subject | інтелектуальні ігри | uk |
dc.subject | філософія | uk |
dc.subject | нестандартне мислення | uk |
dc.subject | гнучке мислення | uk |
dc.subject | форми активного навчання | uk |
dc.subject | intellectual games | en |
dc.subject | philosophy | en |
dc.subject | non-standard thinking | en |
dc.subject | flexible thinking | en |
dc.subject | forms of activelearning | en |
dc.title | Використання інтелектуальних ігор у вивченні курсу «Філософії» студентами технічних університетів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 167+378 | |
dc.relation.references | Либер А.. К вопросу о вопросах. / Третий Полюс. N 2, 1994. СПб. Стр. 4-17. | ru |
dc.relation.references | Бурда. Как надо делать вопросы ЧГК. http://kulichki-win.rambler.ru/znatoki/boris/burda/chgk/index.html | ru |
dc.relation.references | Левин. "Что? Где? Когда?" для чайников. "Сталкер". 1999. | ru |
dc.relation.references | Методические рекомендации по созданию клубов интеллектуальных игр. Минск. 2000. | ru |
dc.relation.references | Ворошилов В. Я. Феномен игры. М.: Советская Россия, 1982. | ru |
dc.relation.references | Феномен «Что? Где? Когда?». М.: Изд-во Эксмо, 2002. | ru |
dc.relation.references | Максим Поташев. «Как не надо делать вопросы». http://znatoki.kulichki.net/resursi/howtodo.html | ru |
dc.relation.references | Теклюк А. І. Інтелектуальні ігри як засіб формування національної свідомості та духовних цінностей української молоді. Вінниця: ВОО ВУТ «Просвіта», 2008. | uk |