Show simple item record

dc.contributor.authorТеклюк, А. І.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T21:12:31Z
dc.date.available2019-12-05T21:12:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationТеклюк А. І. Використання інтелектуальних ігор у вивченні курсу «Філософії» студентами технічних університетів [Електронний ресурс] / А. І. Теклюк // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7437.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27720
dc.description.abstractРозкривається використання різноманітних форматів інтелектуальних ігор для активізації пізнавальної активності студентів під час вивчення курсу «Філософії» та глибшого засвоєння програмно-навчального матеріалу.uk
dc.description.abstractThe use of various formats of intellectual games for activating the students' cognitive activity during the study of the "Philosophy" course and deeper mastering of the curriculum material is revealed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7437
dc.subjectінтелектуальні ігриuk
dc.subjectфілософіяuk
dc.subjectнестандартне мисленняuk
dc.subjectгнучке мисленняuk
dc.subjectформи активного навчанняuk
dc.subjectintellectual gamesen
dc.subjectphilosophyen
dc.subjectnon-standard thinkingen
dc.subjectflexible thinkingen
dc.subjectforms of activelearningen
dc.titleВикористання інтелектуальних ігор у вивченні курсу «Філософії» студентами технічних університетівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc167+378
dc.relation.referencesЛибер А.. К вопросу о вопросах. / Третий Полюс. N 2, 1994. СПб. Стр. 4-17.ru
dc.relation.references Бурда. Как надо делать вопросы ЧГК.  http://kulichki-win.rambler.ru/znatoki/boris/burda/chgk/index.htmlru
dc.relation.referencesЛевин. "Что? Где? Когда?" для чайников. "Сталкер". 1999.ru
dc.relation.referencesМетодические рекомендации по созданию клубов интеллектуальных игр. Минск. 2000.ru
dc.relation.referencesВорошилов В. Я. Феномен игры. М.: Советская Россия, 1982.ru
dc.relation.referencesФеномен «Что? Где? Когда?». М.: Изд-во Эксмо, 2002.ru
dc.relation.referencesМаксим Поташев. «Как не надо делать вопросы». http://znatoki.kulichki.net/resursi/howtodo.htmlru
dc.relation.referencesТеклюк А. І. Інтелектуальні ігри як засіб формування національної свідомості та духовних цінностей української молоді. Вінниця: ВОО ВУТ «Просвіта», 2008.uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record