dc.contributor.author | Кот, С. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T21:12:42Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T21:12:42Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Кот С. О. Dealing with motivation and demotivation in the foreign language learning process [Електронний ресурс] / С. О. Кот // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7546. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27732 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні чинники успішного та невдалого процесу вивчення
іноземної мови. Наведено класифікацію мотивуючих та демотивуючих факторів.
Представлені результати проведеного дослідження серед студентів першого, другого та
п’ятого курсів нашого університета. | uk |
dc.description.abstract | The main factors of success and failure in a foreign language learning process are considered.
The classification of motivating and demotivating criteria is presented.The results of the
conducted survey among the students of the1st, 2nd and 5th year of study in our university are
provided. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7546 | |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | демотивація | uk |
dc.subject | внутрішній фактор | uk |
dc.subject | мотиваційні стратегії | uk |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | demotivation | en |
dc.subject | internal factor | en |
dc.subject | motivational strategies | en |
dc.title | Dealing with motivation and demotivation in the foreign language learning process | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378 | |
dc.relation.references | Dӧrnyei, Z., MacIntyre, P., & Henry, A. (Eds.) (2015) Motivational dynamics in language learning. Bristol: Multilingual Matters. pp 87. | |
dc.relation.references | Gorham, J., & Christophel, D. (1992). Students’ perception of teacher behavior as motivating and demotivating factors in college classes. Communication Quarterly, 40, 249-252. | |
dc.relation.references | Noemi Ollero Ramirez. The influence of Motivation in the Foreign Language Learning Process. Forum De Recerca -–ISSN 1139-5486 – http://dx.doi.org/10.6035/2014.19.44#19/2014. pp. 695-707. | |
dc.relation.references | Nick Thorner. Motivational Teaching. –ISBN 978-0-19-4200240-0, Oxford University Press, 2017, pp104. | |