Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГерасименко, Н. В.uk
dc.contributor.authorHerasymenko, N. V.en
dc.date.accessioned2019-12-05T21:12:56Z
dc.date.available2019-12-05T21:12:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationHerasymenko N. V. Мotivational factors in directing conversation [Electronic resource] / N.V. Herasymenko // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7600.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27742
dc.description.abstractThe sources of motivation in directing conversation are analysed. A primary responsibility of the teacher in reviving motivation is shown..en
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7600
dc.subjectmotivational factorsen
dc.subjectmastering new language materialen
dc.subjectto provide a feeling of confidenceen
dc.titleМotivational factors in directing conversationen
dc.typeThesis
dc.relation.referencesJulia M. Dobson Effective Techniques For English Conversation Groups. Washington, D.C., 1992.en
dc.relation.referencesBarkley, Elizabeth F. Student Engagement Techniques: A Handbook for College Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2010.en
dc.relation.referencesBrookfield, Stephen D. and Stephen Preskill. Discussion as a Way of Teaching: Tools and Techniques for Democratic Classrooms. San Francisco: Jossey-Bass, 2005en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію