Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧерепаха, Д. В.uk
dc.contributor.authorЧерепаха, А. А.uk
dc.contributor.authorГречановська, О. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T21:13:52Z
dc.date.available2019-12-05T21:13:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЧерепаха Д. В. Особливості використання інтелект-карт в освітньому процесі технічних ЗВО [Електронний ресурс] / Д. В. Черепаха, А. А. Черепаха, О. В. Гречановська // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7912.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27779
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність методу застосування інтелектуальних карт у плануванні та організації освітнього процесу. Акцентовано увагу на ефективності застосування інтелект-карт як засобу оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів та на перевагах використання цього методу в педагогічній діяльності викладача.uk
dc.description.abstractIn the article the essence of method of application of intellectual maps is exposed in planning and organization of educational process. Attention is accented on using mind maps as means of optimizing the educational learning of students and the benefits of using this method in teaching activities of an educator.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7912
dc.subjectінтелектуальна картаuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectасоціативні зв’язкиuk
dc.subjectmind mapen
dc.subjectplanningen
dc.subjectassociative relationsen
dc.titleОсобливості використання інтелект-карт в освітньому процесі технічних ЗВОuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.12
dc.relation.referencesБьюзен Т. Научите себя думать / Т. Бьюзен. – Минск: Попурри, 2004. – 192 с.ru
dc.relation.referencesБьюзен Т. Супермышление / Т. Бьюзен. – Минск: Попурри, 2003. – 304 с.ru
dc.relation.referencesДичківська І. Інноваційні педагогічні технології: навч. Посіб. / Ілона Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.uk
dc.relation.referencesНісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навчальний посібник / А.С. Нісімчук, О.С. Падалка, О.Т. Шпак – К. : Видавничий центр «Просвіта», 2000. – 368 с.uk
dc.relation.referencesПаламарчук В. Від творчої особистості – до нових технологій навчання // В. Паламарчук. – К., 2001. – №8. – С. 2-3.uk
dc.relation.referencesТерещенко Н. В. Сучасні тренінгові методи навчання. Методичні рекомендації створення інтелект-карти з навчальної дисципліни «Політологія». — К.: КНЕУ, 2008. — 28 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію