dc.contributor.author | Черепаха, Д. В. | uk |
dc.contributor.author | Черепаха, А. А. | uk |
dc.contributor.author | Гречановська, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T21:13:52Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T21:13:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Черепаха Д. В. Особливості використання інтелект-карт в освітньому процесі технічних ЗВО [Електронний ресурс] / Д. В. Черепаха, А. А. Черепаха, О. В. Гречановська // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7912. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27779 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність методу застосування інтелектуальних карт у плануванні та організації освітнього процесу. Акцентовано увагу на ефективності застосування інтелект-карт як засобу оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів та на перевагах використання цього методу в педагогічній діяльності викладача. | uk |
dc.description.abstract | In the article the essence of method of application of intellectual maps is exposed in planning and organization of educational process. Attention is accented on using mind maps as means of optimizing the educational learning of students and the benefits of using this method in teaching activities of an educator. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7912 | |
dc.subject | інтелектуальна карта | uk |
dc.subject | планування | uk |
dc.subject | асоціативні зв’язки | uk |
dc.subject | mind map | en |
dc.subject | planning | en |
dc.subject | associative relations | en |
dc.title | Особливості використання інтелект-карт в освітньому процесі технічних ЗВО | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.12 | |
dc.relation.references | Бьюзен Т. Научите себя думать / Т. Бьюзен. – Минск: Попурри, 2004. – 192 с. | ru |
dc.relation.references | Бьюзен Т. Супермышление / Т. Бьюзен. – Минск: Попурри, 2003. – 304 с. | ru |
dc.relation.references | Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології: навч. Посіб. / Ілона Дичківська. – К. :
Академвидав, 2004. – 352 с. | uk |
dc.relation.references | Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навчальний посібник
/ А.С. Нісімчук, О.С. Падалка, О.Т. Шпак – К. : Видавничий центр «Просвіта», 2000. – 368 с. | uk |
dc.relation.references | Паламарчук В. Від творчої особистості – до нових технологій навчання // В. Паламарчук. – К.,
2001. – №8. – С. 2-3. | uk |
dc.relation.references | Терещенко Н. В. Сучасні тренінгові методи навчання. Методичні рекомендації створення
інтелект-карти з навчальної дисципліни «Політологія». — К.: КНЕУ, 2008. — 28 с. | uk |