Показать сокращенную информацию
Інноваційна модель керівника закладу освіти в сучасних умовах: управлінський аспект
dc.contributor.author | Макеєва, Н. В. | uk |
dc.contributor.author | Сполуденна, Я. А. | uk |
dc.contributor.author | Столяренко, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T21:14:00Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T21:14:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Макеєва Н. В. Інноваційна модель керівника закладу освіти в сучасних умовах: управлінський аспект [Електронний ресурс] / Н. В. Макеєва, Я. А. Сполуденна, О. В. Столяренко // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7921. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27783 | |
dc.description.abstract | В статті представлена інноваційна модель керівника закладу освіти, що використовується у підготовці фахівців магістерського рівня вищої освіти галузі знань: 07 Управління та адміністрування; 073 Менеджмент. Управління освітнім закладом (за типом). Підкреслено важливість врахування сучасних освітніх тенденцій і змін. Охарактеризовано мотиваційно-цільовий, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний компоненти підготовки випускників магістерської програми до педагогічної управлінської діяльності. Наголошується на модернізації змісту, форм і методів у формуванні керівника нового типу. | uk |
dc.description.abstract | The article presents the innovative model of the head of the educational institution used in the training of Master Degree students in the field of knowledge: 07 Management and Administration; 073 Management. Educational Establishment management (by type).The importance of content, forms and methods of management modernization in the process of a new type of a manager‟s formation is emphasized The motivational-target, cognitive, operational-activity, reflexivity-evaluation components of preparation of graduates of the master's program for pedagogical management activity are characterized. It is emphasized on the modernization of content, forms and methods in the formation of a new type of manager. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7921 | |
dc.subject | інноваційна модель керівника закладу освіти | uk |
dc.subject | підготовка майбутнього керівника | uk |
dc.subject | мотиваційно-цільовий компонент | uk |
dc.subject | когнітивний компонент | uk |
dc.subject | операційно-діяльнісний компонент | uk |
dc.subject | рефлексивно-оцінювальний компонент | uk |
dc.subject | магістерська програма | uk |
dc.subject | менеджмент | uk |
dc.subject | реформування освіти | uk |
dc.subject | innovative model of the head of the institution of education | en |
dc.subject | preparation of the future leader | en |
dc.subject | motivation-target component | en |
dc.subject | cognitive component | en |
dc.subject | operational-activity component | en |
dc.subject | reflexivity-evaluation component | en |
dc.subject | master's program | en |
dc.subject | management | en |
dc.subject | reforming of education | en |
dc.title | Інноваційна модель керівника закладу освіти в сучасних умовах: управлінський аспект | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.02 | |
dc.relation.references | Марк Е. Генсон. Керування освітою та організаційна поведінка / Е. Марк ; пер. з англ. Х. Проців. – Л. : Літопис, 2002. – 384 с. | uk |
dc.relation.references | Марк Е. Генсон. Керування освітою та організаційна поведінка / Е. Марк ; пер. з англ. Х. Проців. – Л. : Літопис, 2002. – 384 с. | uk |
dc.relation.references | Оцінювання та вибір педагогічних інновацій: теоретично-прикладний аспект: наук.-метод. посіб. / за заг. ред. Л. Даниленко. – К.: Логос, 2001. – 185 с. | uk |
dc.relation.references | Столяренко О. В., Столяренко О. В. Ціннісне ставлення до людини в системі професійних цінностей майбутнього учителя / Столяренко О. В., Столяренко О. В.. Матеріали Інтернет-конф. «Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя», ВДПУ ім. М. Коцюбинського, листопад 2018 р. | uk |