dc.contributor.author | Хоменко, Н. П. | uk |
dc.contributor.author | Яковець, О. Р. | uk |
dc.contributor.author | Khomenko, N. P. | en |
dc.contributor.author | Yakovets, O. R. | en |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T21:14:59Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T21:14:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Khomenko N. P. Teaching students efficient reading [Electronic resource] / N. P. Khomenko, O. R. Yakovets // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6679. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27810 | |
dc.description.abstract | Teaching efficient reading is of great importance for students of technical specialties who have to choose necessary material from the great amount of information .Different concepts based on the psycholinguistic method are presented. | en |
dc.description.abstract | Навчання ефективному читанню надзвичайно важливе для студентів технічних спеціальностей, які мають вибрати необхідний матеріал з величезної кількості інформації. В роботі представлені різні концепції, основані на психолінгвістичному методі навчання читанню. Особлива увага приділяється читанню під керівництвом викладача, що допомагає студентам краще зрозуміти зміст матеріалу та висловити свою точку зору англійською мовою. | uk |
dc.language.iso | en_US | en_US |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6679 | |
dc.subject | психолінгвістичний метод | uk |
dc.subject | гнучкість | uk |
dc.subject | швидкість | uk |
dc.subject | керівництво | uk |
dc.subject | оцінка | uk |
dc.subject | psycholinguistic method | en |
dc.subject | flexibility | en |
dc.subject | speed | en |
dc.subject | scanning | en |
dc.subject | guidance | en |
dc.subject | appreciation | en |
dc.title | Teaching students efficient reading | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 81.243 | |
dc.relation.references | Coady J. A psycholinguistic model of the ESL reader. Hypotheses, organization and practice. Cambridge University Press, 1979 – 146p. | en |
dc.relation.references | Goodman K. Psycholinguistic guessing game. Language and literacy, - 1982, - 180p. | en |
dc.relation.references | Smith F. Reading. Cambridge University Press. – 1981, -277p. | en |