dc.contributor.advisor | Prysyazhna, O. D. | en |
dc.contributor.advisor | Присяжна, О. Д. | uk |
dc.contributor.author | Зелінська, Д. О. | uk |
dc.contributor.author | Zelinska, D. | en |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T21:15:14Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T21:15:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Zelinska D. The challenges, perspectives and trends facing game developers in 2019 [Electronic resource] / D. Zelinska; наук. кер. O. D. Prysyazhna // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6719. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27815 | |
dc.description | Науковий керівник: Присяжна Олеся Дмитрівна, кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри
іноземних мов | uk |
dc.description.abstract | The article shows an overview of the game development industry nowadays. The perspectives, challenges and trends of the industry are considered and described in detail, and important conclusions were drawn about the most successful approaches for both indie developers and large companies. | en |
dc.description.abstract | У статті зроблено огляд галузі розробки ігор на сьогоднішній день. Детально розглянуті та описані перспективи, проблеми та тренди галузі, зроблено важливі висновки про найбільш вдалі підходи для інді-розробників та великих компаній. | uk |
dc.language.iso | en_US | en_US |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6719 | |
dc.subject | ігри | uk |
dc.subject | тренд | uk |
dc.subject | парадигма | uk |
dc.subject | монетизація | uk |
dc.subject | індустрія | uk |
dc.subject | Steam | en |
dc.subject | games | en |
dc.subject | trend | en |
dc.subject | paradigm | en |
dc.subject | monetization | en |
dc.subject | industry | en |
dc.subject | Steam | en |
dc.title | The challenges, perspectives and trends facing game developers in 2019 | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.4:794 | |
dc.relation.references | https://medium.com/@haikus_by_KN/how-we-design-games-now-and-why-bcbc1deb7559 | en |
dc.relation.references | https://codeburst.io/the-2018-game-developer-roadmap-e07e45b3c423?gi=37461c949d72 | en |
dc.relation.references | https://www.polygon.com/2018/9/28/17911372/there-are-too-many-video-games-what-nowindiepocalypse | en |