Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПетрушенко, В. Л.uk
dc.date.accessioned2019-12-27T11:49:29Z
dc.date.available2019-12-27T11:49:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationПетрушенко В. Л. Комбінаторика та розуміння як альтернативи сучасного пізнавального процесу [Текст] / В. Л. Петрушенко // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 131–133.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28117
dc.description.abstractУ доповіді автор протестує проти технологізації пізнання, що прямо веде до перетворення людини на агента технологічного процесу з перспективою подальшого виключення її із пізнавальної діяльності. На думку автора, сучасне пізнання та оперування знанням передбачає культивування мистецтва комбінаторики, а не такого розуміння, що мало би привести людину до сутнісного ототожнення з предметом пізнання. Автор переконаний, що означені тенденції суперечать філософському розумінню структури знання та сутності людської особистості.uk
dc.description.abstractThe author protests against the technologization of knowledge that directly leads to the transformation of man into the agent of technologycal process with the prospect of further excluding him from educational activities. According to the author, modern and operation with knowledge involves the cultivation of the art of combinatorics, but not to understanding that would lead a person to the essential identification with senses of the object of knowledge. The author is convinced that the described trends are contrary to the philosophical understanding of the structure of knowledge and of the Self.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. : 131-133.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2016/paper/view/1526
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectпізнанняuk
dc.subjectрозумінняuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectкомбінаторикаuk
dc.subjectknowledgeen
dc.subjectcognitionen
dc.subjectunderstandingen
dc.subjecttechnologyen
dc.subjectcombinatoricsen
dc.titleКомбінаторика та розуміння як альтернативи сучасного пізнавального процесуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc316.4


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію