Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГриб, В. І.uk
dc.date.accessioned2019-12-27T14:03:18Z
dc.date.available2019-12-27T14:03:18Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationГриб В. І. Освіта і філософська культура: практика відчуження [Текст] / В. І. Гриб // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 58–59.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28129
dc.description.abstractВ реальному процесі навчання у вузі необхідно враховувати динаміку науки, фокусуючи увагу не лише на внутрішньому розвитку знання, але й враховуючи соціокультурний контекст. Ідеологія вульгарного технократизму згубно вплинула на освіту. Унікальність особистості проявляється не в її вузькому професіоналізмі, а в більш широкому контексті повсякденної діяльності, тобто в світі культури. Стрижнем культури є філософська культура, яка як ефір проникає і проявляється в самих різноманітних явищах людської культури. Особі, щоб сформувати у собі філософську культуру, важливо пройти декілька основних етапів у своєму фізичному, емоційному і розумовому розвитку, сформувати відповідні якості, що піднімуть її на вищі щаблі еволюції. Вуз повинен допомагати у вихованні цих якостей. Необхідно, щоб вузівські предмети були вписані в соціокультурний контекст. Для цього потрібно розширювати, а не звужувати гуманітарну підготовку майбутніх фахівців.uk
dc.description.abstractIn real learning in high school should take into account the dynamics of science, focusing not only on the development of knowledge, but also taking into account the socio-cultural context. The ideology of vulgar tehnokratizm detrimental impact on education. The uniqueness of the personality is revealed not in its narrow professionalism and in the broader context of daily activities, that is, in the world of culture. The core of culture is philosophical culture, which both aired penetrates and comes in a wide variety of phenomena of human culture. Person to form a philosophical culture, it is important to go through several stages in their physical, emotional and mental development, establish appropriate quality that will raise it to a higher stage of evolution. The University should help in the education of those qualities. Need to higher educational establishment items were included in the socio-cultural context. To do this, expand rather than narrow the humanitarian training of future specialists.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. : 58-59.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2016/paper/view/1506
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectсоціокультурний контекстuk
dc.subjectтехнократичний підхідuk
dc.subjectгуманізаціяuk
dc.subjectдегуманізаціяuk
dc.subjectдуховністьuk
dc.subjectбездуховністьuk
dc.subjectвідчуженняuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectфілософська культураuk
dc.subjectгуманітарна освітаuk
dc.subjectknowledgeen
dc.subjectsocial and cultural contexten
dc.subjecttechnocratic approachen
dc.subjecthumanizationen
dc.subjectdehumanizationen
dc.subjectspiritualityen
dc.subjectlack of spiritualityen
dc.subjectalienationen
dc.subjectidentityen
dc.subjectcultureen
dc.subjectphilosophical cultureen
dc.subjecthumanitiesen
dc.titleОсвіта і філософська культура: практика відчуженняuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc101.1+37014


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію