Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГайдучок, М. А.uk
dc.contributor.authorЗінчук, Р. С.uk
dc.date.accessioned2020-01-02T11:59:40Z
dc.date.available2020-01-02T11:59:40Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationГайдучок М. А. Впровадження інформацiйно-комунiкацiйних технологiй у професійній освіті: переваги та недоліки, проблематика [Текст] / М. А. Гайдучок, Р. С. Зінчук // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців”, 3-4 квітня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 43-45.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28193
dc.description.abstractСьогодні, більш як ніколи, роль освітніх технологій в навчанні відіграють велике значення в зв'язку з використанням інформаційних і комунікаційних технологій. За допомогою різних додатків для дистанційного навчання, Інтернет, вчителів і самих студентів(учнів), вони відкривають нові горизонти. Питання, чи є університети(школи) і самі викладачі готові до використання технології в освіті, і чи знають вони про їх переваги. У цій статті ми спробуємо дати короткий огляд важливості використання освітніх технологій їх переваги та недоліки, проблеми впровадження.uk
dc.description.abstractToday, more than ever, the role of educational technology in teaching play a very important due to the use of information and communication technologies. With different applications for distance learning, Internet, teachers and the students (pupils), they open up new horizons. The question is whether universities (schools) and teachers themselves ready to use technology in education, and whether they know about their benefits. In this article we try to give a brief overview of the importance of using educational technology advantages and disadvantages, problems of implementation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців”, 3-4 квітня 2016 р. : 43-45.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itpf/2016/paper/view/1441
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectтехнології і навчанняuk
dc.subjectшколаuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectвчительuk
dc.subjectвплив технологій на процес навчанняuk
dc.subjectITen
dc.subjecttechnology and educationen
dc.subjectschoolen
dc.subjectuniversity teacheren
dc.subjectthe impact of technology on learningen
dc.titleВпровадження інформацiйно-комунiкацiйних технологiй у професійній освіті: переваги та недоліки, проблематикаuk
dc.title.alternativeThe introduction of information-technology communication professional education: аdvantages and disadvantages, problemsen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147.39: 004


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію