Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorЗянько, В. В.uk
dc.contributor.authorРибаченко, Т. С.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T15:45:20Z
dc.date.available2020-03-30T15:45:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationРибаченко Т. С. Управління рекламною діяльністю на підприємстві [Електронний ресурс] / Т. С. Рибаченко ; наук. кер. В. В. Зянько // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9714.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28982
dc.description.abstractДосліджено економічну сутність управління рекламною діяльністю, розглянуто її напрями та етапи, визначені критерії ефективності управління рекламною діяльністю підприємства.uk
dc.description.abstractThe economic essence of advertising management has been studied, its directions and stages, certain criteria for the effectiveness of enterprise advertising management have been considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9714
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectуправління рекламною діяльністюuk
dc.subjectрекламний менеджментuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectadvertising managementen
dc.subjectadvertising managementen
dc.subjectefficiencyen
dc.titleУправління рекламною діяльністю на підприємствіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.1
dc.relation.referencesКотлер Ф. Маркетинговий менеджмент: підручник / Ф. Котлер, К. Л. Келлер, А. Ф. Павленко - К. // – Видавництво «Хімджест», 2008. – 720 с.ru
dc.relation.referencesСавицька Н. Л. Рекламний менеджмент: навч. посібник / Н. Л. Савицька, Г. А. Синицина, К. С. Олініченко – Харків, видавництво Іванченко, 2015. – 169 с.ru
dc.relation.referencesСутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах / А. В. Карпенко, М. В. Хацер // Держава та регіони. – 2012. – №1. – С.70-74.uk
dc.relation.referencesОністрат О. В. Ефективність рекламної діяльності підприємств / О. В. Оністат // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – №7. — Режим доступу: http://www.economy.in.ua/pdf/11_2019/20.pdfuk
dc.relation.referencesМитрохіна Ю. П. Ключові фактори успіху підприємства у сфері збуту / Ю. П. Митрохіна // Наука і економіка – 2012. – №4. – С. 325.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію