Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЮрченко, М. Д.uk
dc.contributor.authorБезсмертна, О. В.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T15:45:36Z
dc.date.available2020-03-30T15:45:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЮрченко М. Д. Ринок споживчих товарів [Електронний ресурс] / М. Д. Юрченко, О. В. Безсмертна // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/8778.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29005
dc.description.abstractВ статті подано інформацію про ринок споживчих товарів. Представлено сутність, поняття, функції, основні проблеми розвитку, порівняння з ринком промислових товарів.uk
dc.description.abstractThe article provides information on the consumer goods market. Prospects and disadvantages of development, comparison with the market of industrial goods are presented.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/8778
dc.subjectринокuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectпромисловістьuk
dc.subjectmarketen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectproducten
dc.subjectindustryen
dc.titleРинок споживчих товарівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc330.123.4/.5
dc.relation.referencesПідручники для студентів. РИНОК СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ І МЕТОДИ ЙОГО ПРОГНОЗУВАННЯ [Електронний ресурс] / Підручники для студентів онлайн. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: https://stud.com.ua/67276/ekonomika/rinok_spozhivchih_tovariv_metodi_yogo_prognozuvannya.uk
dc.relation.referencesОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2568.uk
dc.relation.referencesВІДМІННОСТІ ПРОМИСЛОВОГО РИНКУ ВІД СПОЖИВЧОГО З ТОЧКИ ЗОРУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. – 2012. – Режим доступу до ресурсу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1574.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію