Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorЗянько, В. В.uk
dc.contributor.authorЛебік, О. В.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T15:45:56Z
dc.date.available2020-03-30T15:45:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЛебік О. В. Структура та фактори впливу на маркетингове середовище підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Лебік ; наук. кер. В. В. Зянько // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/8896.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29024
dc.description.abstractРозглянуто зміст та структуру маркетингового середовища, а також на прикладі маркетингового середовища ПрАТ «Регіна» проаналізовано основні фактори впливу на нього.uk
dc.description.abstractThe content and structure of the marketing environment are considered, as well as on the example of the marketing environment of PJSC “Regina” the main factors of influence on it are analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/8896
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectмікросередовищеuk
dc.subjectмакросередовищеuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectmarketing environmenten
dc.subjectmicro environmenten
dc.subjectmacro environmenten
dc.subjectenterpriseen
dc.titleСтруктура та фактори впливу на маркетингове середовище підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8.012
dc.relation.referencesПолторак В. А. Маркетингові дослідження / В. А. Полторак., 2014. – 342 с.uk
dc.relation.referencesМаркетинг: Навч. посіб. / М. І. Белявцев,, Л. М. Іваненко,. - К. : Центр навч. літ-ри, 2005. - 328 с.uk
dc.relation.referencesМаркетинг: Навч. посібник для вищих навч. закладів. - 3-є вид., перероб. і доп. / За ред. О. М. Азарян. - Харків: Студцентр, 2002. - 320 с.uk
dc.relation.referencesГаркавенко С. С. Маркетинг / С. С. Гаркавенко. – Київ: "Лібра", 2002. – 378 с.uk
dc.relation.referencesКотлер Ф. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение и контроль. – СПб.: Питер, 1998.ru
dc.relation.referencesКвятовська Л. А. Механізм оцінки маркетингової стратегії / Л. А. Квятовська // Маркетинг і менеджмент інновацій – 2011. – №4. – 21-26 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію