dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Войцеховська, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Лебухорський, А. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T16:18:07Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T16:18:07Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мокін Б. І. Ідентифікація математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекції [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. О. Войцеховська, А. І. Лебухорський // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2020/paper/view/9428. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29248 | |
dc.description.abstract | Представлено результати ідентифікації математичної моделі процесу забування знань, отриманих
студентом на лекції, реалізованої у відносному часі, яка містить три основні параметри, один із яких
характеризує швидкість забування знань, отриманих студентом на лекції, другий - процес сповільнення
забування, а третій - ту складову отриманих на лекції знань, яка не стирається з пам’яті студента ніколи.
Алгоритм способу ідентифікації математичної моделі процесу забування знань, отриманих на лекції
студентами, реалізовано з використанням критерію найменших квадратів з прив’язкою до «смуг забування»,
для кожної з яких ітераційною процедурою вичислюються оптимальні оцінки вище перерахованих параметрів
цієї моделі. | uk |
dc.description.abstract | The report presents the results of the identification of the mathematical model for the process of forgetting the
knowledge received by the student at a lecture, implemented in a relative time, which contains three basic parameters,
one of which characterizes the speed of forgetting the knowledge received by the student at the lecture, the second - the
process of slowing forgetting, and the third - a component of knowledge gained at a lecture that is never erased from a
student's memory.
An algorithm for the method of identifying th mathematical model for the process of forgetting the knowledge
received by the student at a lecture using the least squares bound to "forgetting bands" is calculated, for each of which
an iterative procedure calculates the optimal estimates of the above parameters of this model. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2020/paper/view/9428 | |
dc.subject | забування знань | uk |
dc.subject | математична модель | uk |
dc.subject | швидкість забування | uk |
dc.subject | сповільнення забування | uk |
dc.subject | ідентифікація моделі | uk |
dc.subject | forgetting of knowledge | en |
dc.subject | mathematical model | en |
dc.subject | speed of forgetting | en |
dc.subject | slowing forgetting | en |
dc.subject | model identification | en |
dc.title | Ідентифікація математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекції | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 159.953.015:51 | |
dc.relation.references | Мокін Б. І. Удосконалення ймовірнісної математичної моделі процесу забування інформації, отриманої студентом
на лекції / Б. І. Мокін, О. О. Войцеховська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 4. – С. 49 –
57. | uk |
dc.relation.references | Мокін Б. І. Підвищення ступеня адекватності моделі процесу забування знань / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник
Вінницького політехнічного інституту. – 2013. – № 4. – С. 116 –121. | uk |
dc.relation.references | Цыпкин Я. З. Адаптация и обучение в автоматических системах / Я. З. Цыпкин // Москва.: Наука», 1968. – 400 с. | ru |