Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorKhomenko, N. P.en
dc.contributor.authorХоменко, Н. П.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T17:14:25Z
dc.date.available2020-03-30T17:14:25Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationKhomenko N. P. Teaching students effective working with texts [Електронний ресурс] / N. P. Khomenko // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/8752.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29702
dc.description.abstractНавчання ефективному читанню надзвичайно важливе для студентів технічних спеціальностей, які мають вибрати необхідний матеріал з величезної кількості інформації. В роботі представлені різні концепції, основані на психолінгвістичному методі навчання читанню. Особлива увага приділяється читанню під керівництвом викладача, що допомагає студентам краще зрозуміти зміст матеріалу та висловити свою точку зору англійською мовою.uk
dc.description.abstractTeaching efficient reading is of great importance for students of technical specialties who have to choose necessary material from the great amount of information .Different concepts based on the psycholinguistic method are presented.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/8752
dc.subjectпсихолінгвістичний методuk
dc.subjectгнучкістьuk
dc.subjectшвидкістьuk
dc.subjectкерівництвоuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectpsycholinguistic methoden
dc.subjectflexibilityen
dc.subjectspeeden
dc.subjectscanningen
dc.subjectguidanceen
dc.subjectappreciationen
dc.titleTeaching students effective working with textsen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc81’243
dc.relation.referencesCoady J. A psycholinguistic model of the ESL reader. Hypotheses,organization and practice. Cambridge University Press, 1979 – 146p.en
dc.relation.referencesGoodman K. Psycholinguistic guessing game. Language and literacy, - 1982, - 180p.en
dc.relation.referencesSmith F. Reading. Cambridge University Press. – 1981, -277p.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію