dc.contributor.author | Khomenko, N. P. | en |
dc.contributor.author | Хоменко, Н. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T17:14:25Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T17:14:25Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Khomenko N. P. Teaching students effective working with texts [Електронний ресурс] / N. P. Khomenko // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/8752. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29702 | |
dc.description.abstract | Навчання ефективному читанню надзвичайно важливе для студентів технічних спеціальностей, які мають вибрати необхідний матеріал з величезної кількості інформації. В роботі представлені різні концепції, основані на психолінгвістичному методі навчання читанню. Особлива увага приділяється читанню під керівництвом викладача, що допомагає студентам краще зрозуміти зміст матеріалу та висловити свою точку зору англійською мовою. | uk |
dc.description.abstract | Teaching efficient reading is of great importance for students of technical specialties who have to choose necessary material from the great amount of information .Different concepts based on the psycholinguistic method are presented. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/8752 | |
dc.subject | психолінгвістичний метод | uk |
dc.subject | гнучкість | uk |
dc.subject | швидкість | uk |
dc.subject | керівництво | uk |
dc.subject | оцінка | uk |
dc.subject | psycholinguistic method | en |
dc.subject | flexibility | en |
dc.subject | speed | en |
dc.subject | scanning | en |
dc.subject | guidance | en |
dc.subject | appreciation | en |
dc.title | Teaching students effective working with texts | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 81’243 | |
dc.relation.references | Coady J. A psycholinguistic model of the ESL reader. Hypotheses,organization and practice. Cambridge
University Press, 1979 – 146p. | en |
dc.relation.references | Goodman K. Psycholinguistic guessing game. Language and literacy, - 1982, - 180p. | en |
dc.relation.references | Smith F. Reading. Cambridge University Press. – 1981, -277p. | en |